Sjysst att du tog dig tid att svara. Jag har en e36 328i m sport och hellrod färg. Invändigt är det m ratt, sportstolar röda samt skinnet och röd golvmatta svart innertak.
Sjysst att du tog dig tid att svara. Jag har en e36 328i m sport och hellrod färg. Invändigt är det m ratt, sportstolar röda samt skinnet och röd golvmatta svart innertak.
Är det induvidual?
Färgkombinationen gör det högst sannolikt tycker jag. Hur det är kodat i utrustningsklisterlappen vet jag dessvärre inte.
Är det induvidual?
Färgkombinationen gör det högst sannolikt tycker jag. Hur det är kodat i utrustningsklisterlappen vet jag dessvärre inte.
Är det induvidual?
Vart finns den klisterlappen?
I bagaget vill jag minnas och vid närmare eftertanke står det väl i serviceboken?
Inredningen brukar vara smaklös. Grön bil med grönt läder exempelvis.
Jösses! Ännu en anledning till att köpa BMW - eller?????
Mm mm, verkligen.
MB 190 W201 fanns med något specialpaket liknande sportline där lädersätena var klädda i svart med olikfärgade inlägg, stör mig något enormt att jag inte minns namnet då jag 2001 tog in två sådana blå/lila skönheter. Det var faceliftbilar med dörrsköldarna osv. Skönt tudelat tvåsitsigt baksäte tillika stolar fram.
Där ploppade det fram i bakhuvudet: Azzurro Avantgarde. Skönt, slapp jag vara sömnlös över det!