Tycker så här antingen nytt eller billigt och byt när skiten pajar eller det kosta r för mycket att laga.
Jag fastnade för seat arosa och har haft flera och äger just nu 3st 2st är i trafik just nu dom rullar på väldigt bra.. Min gråa jag har här på garaget har jag och tanten pendlat med jag har 7mil t o r till jobbet och tanten har 14mil visst det låter lite men varvar inte så man dör. Visst vid 140 börjar det vara lite jobbigt men inga problem den första vi skaffade körde sambon ungefär 10.000mil med utan stora problem något hjullager en sprucken tändspole lite normala servicar osv mellan 2012-2014 räknade jag ut att den kostat oss 10kr/mil inkl bensin delar däck skatt försäkring osv. Den gav jag 3500kr när jag köpte den gråa 1500kr den gråa är det en abs givare och en framruta och en lampa som gått sönder bytte även skivor och belägg fram såg så tråkiga ut. Men 500kr tror jag dom kosta. Just nu pendlar jag i en som jag fick helt gratis visst lite små fel men den startar och går och tar mig 7mil varje dag. Men krockar man så dör man men det går nog fort så kvittar,. Skulle köpa helt nytt om jag inte e kunde meka. För alla beg bilar är dåliga köp för dom kommer gå sönder
Kör fort så hinner inget hända...