2066
Sök

Döpa min bil?!

34 Inlägg
14 januari 2007
Trådstartare
Måste ju fixa ett dop till lilla Miatan... någon som har förslag på något passande namn?

Fulländad

138 Inlägg
23 januari 2007
Nu så lånar jag denna tråden med eftersom jag vill ha hjälp med att komma på ett bra namn till min bil. Jag har suttit några dagar och funderat massa på vad den ska heta men har inte kommit på något bra. Den måste ju heta något. därför behöver jag Er hjälp med att komma med bra förslag på vad man kan döpa bilen till.

Stolt Volvoägare
4 913 Inlägg
23 januari 2007
morron_soo skrev:
Nu så lånar jag denna tråden med eftersom jag vill ha hjälp med att komma på ett bra namn till min bil. Jag har suttit några dagar och funderat massa på vad den ska heta men har inte kommit på något bra. Den måste ju heta något. därför behöver jag Er hjälp med att komma med bra förslag på vad man kan döpa bilen till.

Yeah, har samma problem jag.

Vad fan ska jag kalla 740:n? Traktorn är för vanligt..

Pojkar kör turbo. Män kör V8.

Fartglad
336 Inlägg
23 januari 2007
Ett tips är att försöka klura ut ngt med hjälp av bokstäverna på regnrt. Så häng ut era bokstäver så kan alla hjälpas åt. big_smile

Jag själv har CLC*** och har funderat länge men inte kommit på ngt bra. tongue Ngn som har tips kanske?

Power without Quattro is useless!

Stolt Volvoägare
4 913 Inlägg
23 januari 2007
TobLju skrev:
Ett tips är att försöka klura ut ngt med hjälp av bokstäverna på regnrt. Så häng ut era bokstäver så kan alla hjälpas åt. big_smile

Jag själv har CLC*** och har funderat länge men inte kommit på ngt bra. tongue Ngn som har tips kanske?

Jag har OCX***, du kan ju försöka med den tongue

CLC, jag tänkte direkt på Cleric, som är en klass man kan vara i ett onlinespel *nörd* xD

138 Inlägg
23 januari 2007
Hehe oki. Mitt regnr är: XYP*** Kanske "sypen" men det är ju inte så kul kanske = )
Senast redigerat av morron_soo (23 januari 2007)

138 Inlägg
24 januari 2007
Låter majsen bra att heta = )? Den är ju gul som en majs me nästan ju å så är det en mazda = majs låter väl bra = )?

331 Inlägg
24 januari 2007
Tycker du ska köra på Majsan tongue För du kommer nog ha ensamrätt på det, och det är ju det man vill smile
Senast redigerat av 960_Girl (24 januari 2007)

138 Inlägg
24 januari 2007
Haha ja de kommer jag nog ha = ) Får satsa på det = )
Senast redigerat av morron_soo (24 januari 2007)

Fartglad
336 Inlägg
24 januari 2007
Hehe självklart är ju endel regnr omöjliga men man kan kanske hitta på ngt med hjälp av det. smile

Till morron_soo;
T.ex. XYP, om man vänder på det så blir det PYX, Pyxis lr ngt kanske? Annars eftersom din är svart-gul-vit så skulle det vara ganska fränt att kalla den "Gepard" lr "Leopard", med engelskt uttal, på svenska låter det bara fult. Sen ett motivlack på sidan med ngt av djuren! big_smile

Fan det skulle vara riktigt grymt haha!

När det gäller min så vill jag döpa den till ngt som man kan säga till kompisarna "Kom vi tar XXXXXX och sticker dit", min vinterbil (skruttig saab 9000cc) heter Pruttmobil. Jag gillar att leka Pruttman med den. smile

Fan vad nörd man är hahaha. Men kul. smile

138 Inlägg
24 januari 2007
Haha ja kanske det men någon motivlack med en gepard på sidan kommer det inte att bli tyvärr = ) Jag funderar på "Hornet" (engelskt utal). Det betyder ju Bi. ser ju lite ut som ett Bi me = )

1 171 Inlägg
24 januari 2007
960_Girl: Majsan är klockrent!

OlaBjörk, vad tror du om rädisan? Det låter ju rött, litet och rejsigt.

Fartglad
336 Inlägg
24 januari 2007
morron_soo skrev:
Haha ja kanske det men någon motivlack med en gepard på sidan kommer det inte att bli tyvärr = ) Jag funderar på "Hornet" (engelskt utal). Det betyder ju Bi. ser ju lite ut som ett Bi me = )

Jag skulle inte heller förstöra med motivlack, var mer på skämt. smile

Men Hornet var ju grymt bra! Passar verkligen! Ett namn som fastnar helt klart...
Senast redigerat av TobLju (24 januari 2007)

Fartglad
336 Inlägg
24 januari 2007
John87 skrev:
TobLju skrev:

Jag har OCX***, du kan ju försöka med den tongue

CLC, jag tänkte direkt på Cleric, som är en klass man kan vara i ett onlinespel *nörd* xD

OCX, Oxen kanske? Eller med annan stavning, Ocxen. tongue
Senast redigerat av TobLju (24 januari 2007)

406 Inlägg
Lastbilschaufför
265 Inlägg
24 januari 2007
John87 skrev:
morron_soo skrev:

Containern tongue

Stolt Volvoägare
4 913 Inlägg
24 januari 2007
Hultman skrev:
John87 skrev:

Containern tongue

Ungefär lika vanligt. Vill ju ha nåt till min bil, inte nåt som alla kallar sina bilar tongue

Fartglad
336 Inlägg
24 januari 2007
John87 skrev:
Hultman skrev:
John87 skrev:

Containern tongue

Ungefär lika vanligt. Vill ju ha nåt till min bil, inte nåt som alla kallar sina bilar tongue

Ja Ocxen! Passar en 740 klockrent ju! big_smile

Stolt Volvoägare
4 913 Inlägg
24 januari 2007
TobLju skrev:
Ja Ocxen! Passar en 740 klockrent ju! big_smile

Haha! Ja! big_smile

Ska föreslå detta till tjejen sen, om hon inte hinner läsa det här innan förstås.
Hon sitter ju på detta forumet nästan lika mycket som jag gör tongue

Metallica or die
108 Inlägg
24 januari 2007
NZW*** tongue går det att forma det till något kul namn tro? wink

Sök