Tja! har inte hänt så mycket den senaste veckan, har jobbat mycket och i helgen har min syster gift sig så vart tvungen att vara med där. Har en del kvar att göra, måste laga den slangen som läcker som går från tanken precis där jag ska svetsa golvet, sjukt typiskt. vet nån dock vad det är för slang som går där utav dem tre? om det är bensin fram till motorn eller tillbaka, det är den slangen som är närmast bromsoljeledningen, Sen måste jag göra klart det sista lilla som är kvar under höger framskärm. Det är väl det som är kvar i rostväg.
Sen har jag fortfarande problem att hitta en motor, Jag emailade en bilskrot i norrköping för att dem hade en m52b28 komplett och fick prisförslag på allt jag kan behöva och det var fan inte farligt pris tyckte jag. Sen bad jag dem att komptesta motorn och det var det som var bekymret, 5 cylindrar visade 15-16 bar medans den sista visade 9 bar så blev lite besviken så jag sitter nu och skriver ett mail till dem för att säga att jag hoppar över den motorn, det är ett litet för stort spann i komp för att vara godkänt.
Så nu fortsätter letandet av motor till min coupe, har fått bra pris på en komplett m52tu med härva och box men jag är ju helt inkompitent när det gäller detta då jag har aldrig gjort nått motor swap tidigare. Hur svårt är det att stoppa ner en sån i en e36 som var en 318 i från början? finns det nån bra hemsida som beskriver hur man ska göra ? ni får hemskt gärna skicka det här för jag kommer behöva hjälp om jag ska köpa denna motorn ^^