Vitsen är bara när det verkligen inte går få ner där fram, eller om man är mega noga med viktbalans kanske
Rördragningen blir som sagt... bökig... Bör vara enklare att kapa ur lite ur torpeden på din bil för att få igen utrymme i så fall
Själv har jag en Kadett C (som är en rätt liten bil) med Audi åtta (som i och för sig är en ganska liten V8) dock utan turbo. Men jag har envisats med crossover headers där två rör från ena banken går över till andra sidan och vice versa. Så jag korsar med 4 rör under motorn, längderna blir runt 1 meter per pipa som ska lirkas ner och runt mellan motor och kaross.
Sen har jag torrsump med, för att få tråget platt nog att kunna dra rören under och samtidigt få den någorlunda lågt så jag slipper höja kardan/vxl-tunneln 20cm. Med tanken bak eftersom det inte finns plats fram (har fått förstora hjulhusen i bakkant in mot kupen för att kunna svänga fullt). Från den ska de dras 2st AN16 slangar (ca 25-30mm utv) som bör ha självfall till pumpen. Dom ska då alltså fram mellan hjulet som angränsar till kupen, och grenrören. Mellan hjul och grenrör är det en rambalk och hjulhusplåt, inget utrymme annars. Under balken hamnar jag på lägsta punkt under bilen vilket kanske inte är önskvärt.. Så jag har fått gå genom rambalken istället.
Så jag har också problemet med ingen plats i kombo med rör/slang från bilens bakände och fram till motorn. Man får klia sig i skallen några gånger.. Så kan du lösa det med turbon fram, gör det. Bättre med en huvudvärk än två, tro mig