Däcken har nu anlänt, det blev Michelin Pilot Sport 4S i 225/35/19. Kommer bli lite stretch då fälgarna är 10 tum. Nu väntar jag bara spänt på fälgarna, hjulbultar och spikes !
Har nu klätt sidorna på mitt barbord med vinyl samt folierat mitten i glitter folie. Nu saknar bara armpuffen sen är den klar Köpte vinyl, foam och lim på top & trim shop i samma färg och struktur som mina nya säten.
ÄNTLIGEN är boarden på och taket svart, helt plötsligt blev blev bilen mycket råare till utseendet! Lämnade bilen på en dekor firma vid mitt jobb imorse och hämtade den när jag slutat jobbet! Smidigt och bra!
Äntligen har mina spikes och bultar anlänt, nu längtar jag ännu mer efter fälgarna Allt är beställt från LMR som även är en samarbetspartner inför 2019.
Slipat och målat bromsoken, sköldarna och skivorna runt om till silvrigt och svart så allt ser mycket fräschare ut nu. Måste va fint även bakom fälgarna
Äntligen gjort färdigt mitt barbord till baksätet, har byggt allt själv samt klätt allt själv. Vill ha ett mer VIP stuk på insidan så blev ett barbord samt JP prylar.