Motorer utan turbo suger. Kolla in mina Projekt här.
Audi 80 GTE quattro GTE quattro -86
Audi Urquattro saloon -84 urq sedan
Bruksbilen Citroën eC4 Citroën eC4
En sån skillnad Finns det gott om plats att sitta trots den nya centrumkonsollen? Går ju att utveckla tanken ännu mer, tex inbyggt usb-uttag, kanske tom finns minikyl som går att bygga in i armstödsdelen?
En sån skillnad Finns det gott om plats att sitta trots den nya centrumkonsollen? Går ju att utveckla tanken ännu mer, tex inbyggt usb-uttag, kanske tom finns minikyl som går att bygga in i armstödsdelen?
Barbordet täcker enbart mittensätet så sidorna har mycket plats. USB uttag finns redan där bak och minikyl var tanken från början. Men eftersom de inte finns någon kyl i lagom mått så blev de inte så. Att ha en kyl för 1-2 burkar finner jag inte lönt alls och en för 6 burkar blir ca 50 cm hög och det är en orimlig höjd på ett armstöd. 2 burkar får de plats med i kyl avdelningen i handskfacket
https://www.teknikproffset.se/Datorer-Kringutrustning/Datortillbehoer/USB-gadgets/Vaerme-Kylplatta-USB.htm bygg in såna i framtiden (som dryckeshållare) för att öka lyxen
Inte snygga och nä pallar inte krångla till de haha ska köpa en kyl till bagaget . Inte meningen jag ska ha bilen fylld av folk, stuk före bruk😉
Motorer utan turbo suger. Kolla in mina Projekt här.
Audi 80 GTE quattro GTE quattro -86
Audi Urquattro saloon -84 urq sedan
Bruksbilen Citroën eC4 Citroën eC4
Bakvagnen redo för nya fälgarna, ställt maxad camber på vad jag kan ha med orginal grejer. Dämparna ställda på hårdaste, genomslagsgummi på samt stenhårda fjädrar.
Tog äntligen tag i att montera sidokjolarna, med lite hjälp att hålla såklart. Sidokjolarna är från maxton. Nu måste jag börja planka upp bilen på lyften, men de är sånt som tillhör