Jag lider verkligen med dig. Så jävla pissigt att folk inte kan skilja på sitt och mitt. Jag vill inte vara den som är den, men om du får reda på vem/vilka det är. Se till så att dom vet att dom lever. Hälsa gärna från mig.
Hoppas du får tillbaka din pärla. Bättre att få den krockad än att aldrig mer få se den, right?
What does a 9 volt battery and a girls asshole have in common?
You know it's wrong, but sooner or later your gonna put your tongue on it
im not drunk that's just torque steer 3 MPS
lider verkligen med dig, det e inte lätt att komma tillbaka o inte hitta sin egen bil. hoppas su får tillbaks den så fort som möjligt innan de jävlarna demonterar den helt o hållet. den finns säkert i närheten där du bor. om jag va du så skulle jag fan efter jobbet ta en bil o köra runt o kolla vartenda jävla garage i närheten o hoppas på att den finns nånstans.
hur som helst hoppas det här löser sig så snabbt som möjligt för då e man säker på att den e i lite bättre skick
Problemet är att jag inte är hemma, är bortrest på jobb just nu och är inte hemma igen förän ons-tors. Självklart hade jag varit ute och letat, OM jag var hemma i Göteborg.
Till alla som frågar igen så blev bilen stulen i Göteborg / Örgryte
Din bil står än så länge på keplersgatans parkeringsdäck i göteborg/bergsjön....såg den där på morgonen på väg till jobbet men visste ej att den var stulen då...nyss när jag kom hem stod det en bärgare där och skulle berga bort den....har mailat dig med telnr ifall du skulle behöva nå mig för nått...
Lägg på en rem isf för den lär antingen plockas i molekyler och säljas i delar/användas till eget projekt eller skeppas iväg och byta chassinr/plåtar och kanske (vem vet?) säljas igen i sverige som nyimporterad (med utlänska plåtar osv)
De va ju inte svårt att missa en rätt fin evo parkerad bredvid min sunkiga vinterbil...men tror nog någon redan har ring polisen då bärgaren var på plats för va 40 min sedan...förresten så har nog tjuvarna kört sönder vänster framfälg också då den var inne i bilen helt skev och det satt reservdäck på....
Ska kolla i Skene/Kinnatrakten. Lätt bil att känna igen. Brukar tyvärr dyka upp stulna bilar i Skene pg.a narkotika men det är bilar i otroligt dåligt skick och många äldre som dyker upp. Men klart man kollar ändå.
Har ringt polisen nu och det är som Nenad säger ... bilen fanns i bergsjön och den är bärgad. Vet dock inte i vilket skick bilen är, så nu ska jag bara avvakta tills jag får se den och se vad snorungarna har kört sönder!!
Återkommer med mer info så fort jag vet någonting!!
TUSEN TACK TILL ALLA PÅ GARAGET SOM HAR HJÄLPT TILL!! Hoppas inte den är allt för illa däran...
Hoppas innerligen att du får tillbaka bilen i hyfsat skick. Det är helt underbart att läsa att så många bryr sig fastän de aldrig setts eller hörts. Det räcker tydligen att ha en gemensam hobby, bilar och allt runt omkring. Jag vet var jag skall skriva om det någonsin händer min pärla något. Måste bara skriva, Tack för att ni finns. Det skulle vara fler av er...