Har väll egentligen inte gjort ett skit med bilen sedan jag uppdaterade sist angående rostlagning. Den har funkat felfritt fram tills för någon månad sedan när den började tjuta som skjutton (skrika på hjälp) 😂. Väckte väll hela gatan så fort den drogs igång. Pinsamt värre tyckte jag. Blev iaf byte av två fläktremmar som var väldigt slitna. Det var väll ett par år sedan jag gjorde det senast
Har väll egentligen inte gjort ett skit med bilen sedan jag uppdaterade sist angående rostlagning. Den har funkat felfritt fram tills för någon månad sedan när den började tjuta som skjutton (skrika på hjälp) 😂. Väckte väll hela gatan så fort den drogs igång. Pinsamt värre tyckte jag. Blev iaf byte av två fläktremmar som var väldigt slitna. Det var väll ett par år sedan jag gjorde det senast
Nu jävlar kommer det hända saker med den dock inte hos dig då
Nu jävlar kommer det hända saker med den dock inte hos dig då
Upodatering; Bilen står nu hos (Volvoqq) som ska göra en ”liten” genomgång av bilen. Så tacksam över hjälpen med bilen, verkligen!
Detta är det hittils som han ska fixa (som jag minns)
- bromsarna - fläktremmarna satt fel (trots att jag lämnat hos verkstad...) - läckage i ett däck - tändningslåset (efter försök att sno bilen) - båda inner skärmarna bak rostlagas - hål i passagerar sidan (efter försök att sno bilen)
Ja det va de jag minns...bilen behöver lite kärlek som han sa, och ja de stämmer nog 😂
Lilla hålet från att de öppnat bilen när de försökte sno den!
Bytt tändningslås + dörrlås Satt in en läderratt istället Fixat generatorrrem
Än så länge ja håller på med bromsarna nu var helt stumt på v-sidan och glidningsskyddena var trasiga till oket så får kolla om jag har några hela och sätta dit
Lite mera isärtaget och bytt Blev att byta ut v-bromsok bak som ena sidan läckte och andra sidan stum, sedan är skivorna bytta fram men behövs bytas tätningarna till glidningen men får riva min 960 och se om delarna är bra där
Sköldar skulle egentligen behövas bytas bak får se om man kan få tag i ett par bättre
Nu är bromsarna bak klara och rivit för att fixa rosten bak, sedan är det göra klart bromsarna fram skall åka till en polare och hämta två ok hållare istället, och fixa hålet som inbrottstjuvarna gjorde