Nu såg jag hur du monterat antnen fel det som skall hålla fast den är under plåten, du skruvade inte isär den innan den monterades eller?
Ja jag skruvade isär den innan! Jag förstår inte riktigt hur du menar att man ska göra annars ska titta närmare på den imorgon tänkte jag..
På bilden med antenen så är det en klump och den klumpen skall delas på så en del är under och en över så skruvar du fast antenfoten med det som stack upp när du var på besök
Jaha! Ska titta på detta imorgon då! :p hur kan man misslyckas med att montera en antenn :p hehe
Ja jag skruvade isär den innan! Jag förstår inte riktigt hur du menar att man ska göra annars ska titta närmare på den imorgon tänkte jag..
På bilden med antenen så är det en klump och den klumpen skall delas på så en del är under och en över så skruvar du fast antenfoten med det som stack upp när du var på besök
Jaha! Ska titta på detta imorgon då! :p hur kan man misslyckas med att montera en antenn :p hehe
Står lite still just nu. Pappa ska ju hjälpa mig med lackering av skärmarna, men vi har haft en del annat att greja med på gården. Igår hämtade vi ett hö lass, och sedan en del ved klyvning m.m. Sen ska vi bygga hönshus osv. Så jag får helt enkelt vänta tills han har tid!
Jag tvättade iaf av bilen idag. Välbehövligt 😀
Slänger upp en bild på pappas traktor. Ford dextra, ingen aning om årsmodell. Men den har han lackat om och fixat en del med! Bland annat satt dit glasrutan fram!