3694
Sök

Imorgon då kommer jaaaaaaaaaag!!1

Knegare
718 Inlägg
17 januari 2007
Trådstartare
Imorgon klockan 09.00 har jag uppkörning igen efter att jag blev kuggad första gången.
Jag blev kuggad på säkerhetskontrollen och kontrolanten tyckte min bakruta var smutsig..

Tips på saker man ska vara extra uppmärksam på?

William 2009-02-20

1 997 Inlägg
17 januari 2007
rondeller.. och
hastigheten borde väl inte va nåt problem?

Knegare
718 Inlägg
17 januari 2007
Trådstartare
Är i ett litet samhälle det gäller, finns bara en rondell och hastigheten, det är halt så jag får köra lite saktare!big_smile

William 2009-02-20

1 002 Inlägg
17 januari 2007
gör det enkelt för dig. så enkelt det går. krångla som fan iaf med moment att parkera. men de gick vägen iaf big_smile

"Det är slut med bilen den dagen då det kostar mer att parkera den än att köra med den"

1 997 Inlägg
17 januari 2007
låter ju inte som nåt större problem iallafall tongue

lycka till den här gången då big_smile

FreddeK
17 januari 2007
tror du kuggar tyvärr. alla som skriver tex vad bör jag tänka på osv brukar kugga...dom har helt enkelt inte pluggat eller kört tillräckligt mycket! rätta mig om jag har fel!

Pan
17 januari 2007
men sen beror det ju på hur svår uppkörning man får jag fick skit lätt. Först fick jag köra i svåra stan Tranås med ett ställe med trafikljus och ett ställe med enkel riktat på storgatan. Körde bara genom stan ut på en 90 väg ingen vänstersväng eller nått sånt körde tillbax och lite  genom stan och tillbaka till sommenforum och sen fick jag kortet. Inga av dom (svåra) momenten fick jag göra som tex backa runt ett hörn, vänstersväng, och ingen parkering. Det går nog bra ska du se håller tummarna.

MVH

Zippin 40's
197 Inlägg
17 januari 2007
kolla överdrivet mycket i speglar... de gillar dom tongue

"Dieselbilar drar minst bensin"

778 Inlägg
17 januari 2007
jag tyker du ska låta läraren få sin värsta upp körning nånsin fast bil är dubbel komando!
så ryck i hand bromsen in i rondelen fort som fan häng stäl 1varv hahahahha

Knegare
718 Inlägg
17 januari 2007
Trådstartare
HAHAH SLUSKK! Jo fy fan det vore roligt..tongue

Freddeponken ptja, vi ser ju om nio timmar..smile Dock bör det inte vara några problem, gjorde mest tråden för att se lite lycka till och kanske få något trevligt samtalsämne som tips..;]

William 2009-02-20

INGET ANNAT!!
1 725 Inlägg
18 januari 2007
lycka till

FreddeK
18 januari 2007
Murvald skrev:
HAHAH SLUSKK! Jo fy fan det vore roligt..tongue

Freddeponken ptja, vi ser ju om nio timmar..smile Dock bör det inte vara några problem, gjorde mest tråden för att se lite lycka till och kanske få något trevligt samtalsämne som tips..;]

ursäkta att jag var lite arrogant med mitt första inlägg...bara någe jag har reflekterat över!
Jo såklart jag hoppas du klarar det! alltid kul med körkort! lycka till!

.......
2 655 Inlägg
18 januari 2007
Freddeponken skrev:
tror du kuggar tyvärr. alla som skriver tex vad bör jag tänka på osv brukar kugga...dom har helt enkelt inte pluggat eller kört tillräckligt mycket! rätta mig om jag har fel!

hmm. du verkar va en ganska bitter otrevlig o sur person. ja tror inte jag sett ett ända inlägg från dej som varlit vänligt utan klagomå eller liknande....

Stolt Volvoägare
4 913 Inlägg
18 januari 2007
Finns nog bara ett tips som är värt att tänka på.

Ta det lugnt! Vääääldigt lugnt! Du kan inte ta det för lugnt.. Nästan inte iaf tongue

Jag klarade första försöket tack vare detta, hade inte ens övningskört ett halvår smile

Pojkar kör turbo. Män kör V8.

C70 byggande djurvårdare
545 Inlägg
18 januari 2007
Om de står någon gammel kärring i ett korse som har företräde, men som väntar på att du ska köra, så för guds skull KÖR INTE!
fast ja e typ 3h efter nu men:P

så hur gick de:)??

Två ord räcker, SAAB knäcker

Lägger i en lägre växel och kör vidare! :)
2 258 Inlägg
18 januari 2007
Ja, hur gick det? Eller är du ute och cruisar så du inte har tid att svara... wink

// Ellen

Kolla in min projekttråd!
http://www.garaget.org/forum/viewtopic.php?id=96807
* Bara är inte så bara. Jag har sjukdomen ME - www.rme.nu *
Få har dött av att kämpa vidare, många av att ge upp!

Smack that ass!!
2 953 Inlägg
18 januari 2007
tror han klarat de annars så hade han väll satt sig vi datorn å dränkt sin sorg vid gorgs alla trådar

Zombies, coming soon to a city near you!
www.nesdb.se ditt 8-bit forum på nätet

Stolt Volvoägare
4 913 Inlägg
18 januari 2007
Han är för upptagen med att köra runt just nu big_smile

Pojkar kör turbo. Män kör V8.

Svindåre
1 433 Inlägg
18 januari 2007
spänningen stiger big_smile

They called us a Dead Generation, they told us that we wouldn't survive
They left us alone in the maelstrom, as you can see we're all clearly alive!

Feminism; Idelogin bottnar i att alla män är svin, och att kvinnor är lika bra som männen
Stairway to heaven or highway to hell? i´ll think i choose the highway!

87 Inlägg
18 januari 2007
Hoppas du klarade det!!

Sök