3710
Sök

Imorgon då kommer jaaaaaaaaaag!!1

hater
656 Inlägg
18 januari 2007
klara han inte d?

when you're into it, you're into it. it consums you. it's all your money, it's all your time, it turns out to be you girlfriend, it turns out to be all your friends you surround yourself with. everybody knows what you are doing and how much you do it.. and it's the greatest thing when you can make it work right!...

Klyphuggare
328 Inlägg
18 januari 2007
verkar negativt annars är han ute och stötgasar

Varför ska man åka i lera och sörja när man kan åka på is och ha det glatt

Fartmissbrukare
1 302 Inlägg
18 januari 2007
kom igen nu...vi vill juh veta hur d gick?? wink

"I de blindas rike , är den enögde Kung"

778 Inlägg
18 januari 2007
jag tror han skäms nu och inte vill seja nåt eller så är ahn ute och kör så han har inte tid för datan

Avstängd
1 031 Inlägg
699 Inlägg
INGET ANNAT!!
1 725 Inlägg
18 januari 2007
berätta nu hur det gick för tusan.. tongue

Zippin 40's
197 Inlägg
18 januari 2007
tror inte han klara de....

"Dieselbilar drar minst bensin"

Knegare
718 Inlägg
19 januari 2007
Trådstartare
Snubben jag körde med frågade "nå, hur tycker du att det gick?" när jag parkerat bilen, jag svarar lugnt "Jorå visst gick det bra, men man gör ju några små misstag men det beror nog mästedels på nervositeten". Då svarar han "Jorå visst gick det bra, iallafall tillräckligt bra för att du ska få ditt körkort idag" big_smilebig_smilebig_smilebig_smile

Har varit ute och kört sen klockan 6 någon gång..;D 38 mil blev det idag.. Fler ihelgen!wink

William 2009-02-20

.......
2 655 Inlägg
19 januari 2007
Murvald skrev:
Snubben jag körde med frågade "nå, hur tycker du att det gick?" när jag parkerat bilen, jag svarar lugnt "Jorå visst gick det bra, men man gör ju några små misstag men det beror nog mästedels på nervositeten". Då svarar han "Jorå visst gick det bra, iallafall tillräckligt bra för att du ska få ditt körkort idag" big_smilebig_smilebig_smilebig_smile

Har varit ute och kört sen klockan 6 någon gång..;D 38 mil blev det idag.. Fler ihelgen!wink

man får grattulera tongue...

C70 byggande djurvårdare
545 Inlägg
19 januari 2007
tihi gött, alla har nog suttit här o undrat!!!smile

Två ord räcker, SAAB knäcker

4 767 Inlägg
19 januari 2007
Murvald skrev:

Grattis! Och kör försiktigt! smile

Mvh
Erick

Projekttråd: Nissan Skyline GTS-25TM JUN -95
Gilla EvoG på Facebook! facebook.com/EvolutionGarage
Använder produkter från: Sonax Bilvård

Leg. Spådam
816 Inlägg
19 januari 2007
Hur många "jag-ska-snart-köra-upp-vad-ska-jag-tänka-på"-trådar finns det inte redan?

Two words; You LOSE!
Riktiga muskelbilar har vindrutetorqueare.

Fartmissbrukare
1 302 Inlägg
19 januari 2007
Murvald skrev:

Con Gratz Mään! smile

ta d lugnt i trafiken nu ...

"I de blindas rike , är den enögde Kung"

Stolt Volvoägare
4 913 Inlägg
19 januari 2007
Ja, grattis grattis!

Ta't lugnt nu för allt i världen. Hur många har inte gjort bort sig "i början" av sitt körkort på vintern?

Pojkar kör turbo. Män kör V8.

Lägger i en lägre växel och kör vidare! :)
2 258 Inlägg
19 januari 2007
Grattis! Men ta´t lungt därute - var rädd om dig! smile

// Ellen

Kolla in min projekttråd!
http://www.garaget.org/forum/viewtopic.php?id=96807
* Bara är inte så bara. Jag har sjukdomen ME - www.rme.nu *
Få har dött av att kämpa vidare, många av att ge upp!

hater
656 Inlägg
19 januari 2007
Grattis! Ut o gör lite lakrits på vägarna nu tongue

when you're into it, you're into it. it consums you. it's all your money, it's all your time, it turns out to be you girlfriend, it turns out to be all your friends you surround yourself with. everybody knows what you are doing and how much you do it.. and it's the greatest thing when you can make it work right!...

684 Inlägg
19 januari 2007
Gggggrrrrraaaaatttttiiiiiiissssssss

Pan
19 januari 2007
Grattis

Sök