Kul projekt! Har själv planer på att renovera garaget till vintern för att få det fräscht o snyggt!
Roligt mitt är en bit kvar dock
Ja planen är mest att rensa ur, måla väggar och golv, in med skåp och redig kompressor, inte alls lika stort projekt som du har o jobba med 😂👌
Kul projekt! Har själv planer på att renovera garaget till vintern för att få det fräscht o snyggt!
Roligt mitt är en bit kvar dock
Ja planen är mest att rensa ur, måla väggar och golv, in med skåp och redig kompressor, inte alls lika stort projekt som du har o jobba med 😂👌
Haha joo ligger i planen att bygga om skjulet bakom så garaget blir 12 gång 6 meter till när pengarna rullar in för det, blir lättare där skall bli platt tak där inne
Nu är det att snygga till ytterdörren på utsidan och sedan skall det isoleras det lilla runt den och upp med skivor på insidan så elen kan dras om lite
Sätter själv vitt innertak i en del av garaget.c,a 45kvm..hallen e ju 200kvm så de blir lite mkt o sätta i hela..fasen va ljust o fint de blir..sen 8 led lysrör..billigt o bra.
Sätter själv vitt innertak i en del av garaget.c,a 45kvm..hallen e ju 200kvm så de blir lite mkt o sätta i hela..fasen va ljust o fint de blir..sen 8 led lysrör..billigt o bra.
Joo allt tar sin tid tyvärr och mycket annat som måste göras också.
Har inte blivit något mera med bygget och blir nog inget mer i år, Det ända som hänt är väll bara att kompressorn fått flytta till förrådet blev mycket tystare och goare i garaget
Lite vit färg på tak o väggar så blir de super,hade osb i min maskinhall på väggarna,jösses va de gula sög bort ljuset,måla sen allt vitt,(elle ja muta grann pojken,hehe)så då blev de skillnad..10x20 meter o 5m takhöjd,,så de blev mkt fint upplyst.
Lite vit färg på tak o väggar så blir de super,hade osb i min maskinhall på väggarna,jösses va de gula sög bort ljuset,måla sen allt vitt,(elle ja muta grann pojken,hehe)så då blev de skillnad..10x20 meter o 5m takhöjd,,så de blev mkt fint upplyst.
Joo blir att göra det hittade lite skitfärg som skall användas
Är inte detta dessutom ett tvåfas element, för fast installation?
Då kan det bli spännande...
Var inte fler kablar än tre så är allt en fas, jo allt för att slippa kablar på marken är en tillfällig lösning skall in med luftvärmepump när pengarna finns
Haha sant och den funkar fint med en kontakt in i vägguttag också fasten den är kanske byggd för fast montering, har en gång i tiden varit bortklippta termostater i den för den har gått med central termostat så det har jag fått bygga tillbaka så den funkar som den skall
har köpt 2 pumpar på Jula,o får säga att dom faktiskt funkar fint,ska ju va sämre när de går mot 15- men då blir väl allt segt....men för 5995kr så e ja mkt nöjd o koppla in dom själv,mkt lätt..men då gäller inte garantin för Jula har väl procent på installatören..