4040
Sök

Volvo 745 conventerad turbo startar ej

17 februari 2019
Trådstartare
Hej jag har en 745 ltt Som Inte startar Köpte den i oktober då Förra ägaren Berätta att den ej starta men då jag trodde De va Tändmodulen så Köpte jag den Men de va de ju inte Jag o min farsa har hållit på nu o felsökt utan vidare resultat Vi har kommit så långt att Vi vet att de e ngt med spridarna Då dom inte öppnar Kommer bränsle fram till Fuelrailen Men Sen tar de stop Gnista har den Vill osså påpeka att förra ägaren berätta att dem gick med de gamla elsystemet Men de va Skarvat mycket så han la In Elsystemet Från Bilden han tog motorn ifrån Men bara elen i motorrummet inte inne den tänder på start gas O ibland När man Trycker in Spridar reläet själv behöver hjälp då jag snart Måste ha något å köra för jag har praktik Om några veckor sen Så sa någon att man måste bygla spridarmotståndåndet Men Jag har Inte några Andra spridare än original från bilen Motorn togs tips Hjälper
Allt Funkar Förutom Spridarna Spridar Reläet Får ström Men spridarna öppnar Ej Sen Om man Lägger över en turbo motor i en 740 måste man Bygla Spridarmotståndet Då
Senast redigerat av Volvo745lttatraktor (18 februari 2019)

4 503 Inlägg
17 februari 2019
??.

Forummoderator
18 151 Inlägg
17 februari 2019
zzr94092 skrev:
??.

Det var du som sa det...

Tänk på 80-talet. Då körde hantverkarna Cheva Startcraft med V8-diesel. Det var tider det!

2 337 Inlägg
17 februari 2019
Eeeh ja det var svårläst detta

Men ja om nu bilen är ombyggd såpass kan det ju vara vad som helst tyvärr
Senast redigerat av Xebers76 (17 februari 2019)

Forummoderator
9 299 Inlägg
17 februari 2019
Det är nog mitt fel.

When the eagles are silent, the parrots begin to jabber.

Forummoderator
18 151 Inlägg
17 februari 2019
caromania skrev:
Det är nog mitt fel.

Är du anställd inom det svenska skolsystemet så: Ja.

Tänk på 80-talet. Då körde hantverkarna Cheva Startcraft med V8-diesel. Det var tider det!

Lastbilsmekaniker
5 278 Inlägg
17 februari 2019
Vad för styrenhet sitter där så den inte har imobilazer? För då startar den inte

Forummoderator
9 299 Inlägg
17 februari 2019
Hybrid_ skrev:
caromania skrev:
Det är nog mitt fel.

Är du anställd inom det svenska skolsystemet så: Ja.

Precis. hmm

When the eagles are silent, the parrots begin to jabber.

Sök