Uppdatering av rykande motorn på en Mitsubishi Galant 2.4GDI
Jag tror det är ett elfel Den nya generatorn laddar endast 11 volt Och som problemet kvarstår med den nya så har jag en teori att det är ett elfel som gör att generatorn går tungt och belastningen blir så hög att det blir varmt.
Ta en handspruta med vatten och duscha området så hittar du " skrikaren"..
Redan gjort och det kommer därifrån vattenpumpen och generatorn sitter. Och det måste ha något med det att göra som problemet försvinner när vi tar bort remmen 🤔
Ta en handspruta med vatten och duscha området så hittar du " skrikaren"..
Redan gjort och det kommer därifrån vattenpumpen och generatorn sitter. Och det måste ha något med det att göra som problemet försvinner när vi tar bort remmen 🤔
Finns det nån spännrulle som har ett sopslut lager?
/Benny
Jag har en paroll--Long live rock'n'roll!!!
Jag säger som Rännhola Rockers:
Ni som kör européer, Ta era kärror med er och ställ dom där dom hör hemma, i cykelstället!!! Min youtubekanal!
Dumt av mig att inte skriva. I samband med allt detta bytte vi samtliga spännare/löphjul då vi passade på att byta kamrem och balanseringsrem. Allt nytt.
Uppdatering av rykande motorn på en Mitsubishi Galant 2.4GDI
Jag tror det är ett elfel Den nya generatorn laddar endast 11 volt Och som problemet kvarstår med den nya så har jag en teori att det är ett elfel som gör att generatorn går tungt och belastningen blir så hög att det blir varmt.
Skicka tillbaks/gå tillbaks till affären och reklamera generatorn om den laddar 11 volt. den bör ladda 13-14 volt.
/Benny
Jag har en paroll--Long live rock'n'roll!!!
Jag säger som Rännhola Rockers:
Ni som kör européer, Ta era kärror med er och ställ dom där dom hör hemma, i cykelstället!!! Min youtubekanal!