Fin fint ju... kommer jag få se den på halmstads gator i sommar eller?
Räkna med det du lär bli en del åka, ska försöka få den besiktigad i nästa vecka hoppas den går igenom nu bara. ska in med den till stan i helgen och serva den ^^
Har laddat upp med en del däck nu inför sommaren med, burnout materia vettu ^^
Hehe förstår det, kapade fjädrar är inte det bästa precis, bättre att kosta på sig ett par sänk fjädrar.
Jo för att ge lite info om vad som gjorts. I helgen skulle jag som sagt montera dit trumbromsarna. Vänster sida gick som en dans! allt lirkade enkelt dit och den nya hn wiren passade även den lätt in Sen till min stora sorg så hade småttingarna varit och lekt i garaget vilket resulterade i att en vis "metallpinne" som ska hålla övre fjädern saknas. Detta medgjorde till att jag inte kunde montera högra trumman
Så den beställdes idag på opel Nåja några kronor får det väl kosta men än så länge har det varit gratis ^^ Bilder kommer imorrn, hittar inte usb-kabeln
idag hade man uppkörningen och guess what! JAG HAR KÖRKORT!!!
Så nu till helgen blir det till att skruva satan så att bilen blir körbar, så kanske man kan få upp en liten filmsnutt!
Over and out!
Grattis! Jag har ett år kvar nu, men de går säkert snabbt detta år Fyfan va jag längtar så jag fattar hur gla du är Mvh kimpa
Attt du kan gissa Hehe mjo vart precis ute å körde, dock ej me opeln utan med bmwn, en 328 e36
Hehe Fyfan va skönt.. kan åka vart fan man vill utan ens föräldrer sitter och rättar en om man gör fel Lycka till me opeln nu så du får köra ut och ragga lite hehe mvh kimpa
Grattis! Jag har ett år kvar nu, men de går säkert snabbt detta år Fyfan va jag längtar så jag fattar hur gla du är Mvh kimpa
Attt du kan gissa Hehe mjo vart precis ute å körde, dock ej me opeln utan med bmwn, en 328 e36
Hehe Fyfan va skönt.. kan åka vart fan man vill utan ens föräldrer sitter och rättar en om man gör fel Lycka till me opeln nu så du får köra ut och ragga lite hehe mvh kimpa
haha ^^ ragga å ragga a hehe klart, var tom tvungen att åka å tvätta bilen, bara för att få köra
Jaha enn liten quicke uppdate. Har idag plockat av ögonlocken. tyckte att de var för hemska. Samt att jag tonat den sista sidorutan. Imorgon blir det lackering utav broms oken fram.