hej börjar tröttna på alla gamla volvos 940 och att skruva. Så börjar gå i tankar för något nyare. Jag är 22 år och känner ändå att man vill ha något snyggt och inte nån familj van direkt.
Börjat titta lite på vw passat 1.4 tsi 2014 volvo v70 d3 momentum 2012 bmw 328i (3k) får jag upp att den heter
Har noll koll på vad som är vettigt.
Krav är väl HK 100-150 bensin helst tack vore skatt Snygg om man sätter ordentlig sänkningssatts Bluetooth (handsfree) bensinvärmare
pris 70k-130k typ
andra modeller än dom jag har nämnt kan funka också.
Du kan inte tänka dig en driftsäker kvalitetsbil? I s f rekommenderar jag en japan. T ex Honda, Subaru, Mazda, Toyota eller Suzuki. Du skriver ju att du börjat tröttna på att skruva. Det absolut sista du ska kolla på är europeiska bilar i allmänhet och tyska i synnerhet.
Jag rekmenderar inte Bmw z4 över nån annan bil. har ingen koll alls på den, Ville bara visa vad du kan få för bil som sticker ut lite mer inom din budget.
Passa på att köp nåt kul medans du kan, v70 kan du köra resten av livet...
Jag rekmenderar inte Bmw z4 över nån annan bil. har ingen koll alls på den, Ville bara visa vad du kan få för bil som sticker ut lite mer inom din budget.
Passa på att köp nåt kul medans du kan, v70 kan du köra resten av livet...
hej börjar tröttna på alla gamla volvos 940 och att skruva. Så börjar gå i tankar för något nyare. Jag är 22 år och känner ändå att man vill ha något snyggt och inte nån familj van direkt.
Börjat titta lite på vw passat 1.4 tsi 2014 volvo v70 d3 momentum 2012 bmw 328i (3k) får jag upp att den heter
Har noll koll på vad som är vettigt.
Krav är väl HK 100-150 bensin helst tack vore skatt Snygg om man sätter ordentlig sänkningssatts Bluetooth (handsfree) bensinvärmare
pris 70k-130k typ
andra modeller än dom jag har nämnt kan funka också.
Kom med tips tack
Hej med 328 antar ja du menar typ senaste karossen? f30? kör du mycket ska du ha diesel minst 25-30km rak sträcka utan stopp annars gäller kanske vanlig bensinare. 320d brukar inte strula så mycket förrutom n47 motorn som sitter i som har en svaghet i form av kamkedjan som kan ge upp. Men lyssna då ordentligt innan köp. För dom pengarna kanske du kan hitta en fin lexus annars is 250 eller nån annan. En fin C klass annars? eller varför inte tom en bmw e60? undvik motorerna som kallas för n53 bara.
n52 motorn. funkar helt ok men som alla andra bilar kan den möjligtvis paja men det är bara o spara pengar o ha den i fint skick. Den var riktigt fetning tycker jag.