Ja, efter ha sett alla era välstädade vardagsrum vågar jag knappt ens beskriva mitt! Allt är ärvda andra, eller tredjehandsmöbler.. Så är det när man är en fattig sjukpensionär.. Men tänk, en hemsk gulbrunblommig 70-tals hörnsoffa, gammalt 80-talsbord med blanka rör i rostfritt som ben. En vit 80-tals bokhylla med glasdörrar och belysning... Och en jävla massa modellbilar i nära på varenda hylla... *Skäms*. Däremot är tv:n och dvd:n ganska nya. Måste ju köpa nåt. Jo, just ja.. Bilen är inte direkt gammal.
Modellbilarna får du gärna fota=) tat lugnt med möblerna för dom är nog moderna snart igen)
Här kommer en bild på min granat arena eftersom ja e så lat och inte orkar städa dom timmar per vecka ja e hemma (imorrn blir de städa ja lovar)
Jag skäms för att visa upp detta, men som sagt ja lovar att städa så ni får se lite efter bilder med
Tack till
Tompa för riktigt grym mappning, hör av er om ni behöver mer fart i en T5 eller T7 Saab.
Janne på Autoexperten Gävle
Jonas på Bakaxeldelar för niceprice på delar.
Tack till
Tompa för riktigt grym mappning, hör av er om ni behöver mer fart i en T5 eller T7 Saab.
Janne på Autoexperten Gävle
Jonas på Bakaxeldelar för niceprice på delar.
Efter att ha läst igenom tråden så kan vi konstatera att det är inte många som städar sina hem, "Är det latmasken som krypit upp i rumpan kanske?"
Jag städar mitt boende, men orkar inte ta ett kort för tillfället då jag kom hem från jobbet precis och ska vagga mig bort mot sängkammaren. Natti natti / Mackan
Har inga bilder på hur det ser ut! Men jag har en: soffa, tv med hemmabio paket. och en massa annat krafs! Det viktigaste man behöver i ett vardagsrum helt enkelt