2665
Sök

Infästning Opel Astra kombi -00

73 Inlägg
9 januari 2021
Trådstartare
Hej....

Har sedan besiktning kollat runt på nätet efter var infästnigarna sitter på min bil,

Fick bra att veta på dom att dom va rostskadade men jag vet ju för fasiken inte vart dom sitter eller hur det ser ut.....skulle så gärna vilja se bild så man har en humm om vad det är dom påpekade.

Någon här som kan säga eller hitta nån bild etc. hur det ser ut? dom sa att det var rostskadat fram och bak.

äbda info jag får fram är bussningar och att det har med väghållning att göra.

Snälla hjälp

* Voff voff *
10 702 Inlägg
9 januari 2021
Infästning till vad? Utan att veta det är det väldigt svårt att svara...

Finns rätt många infästningar på en bil. Till hjulupphängning, till avgasrör, till strålkastare, till stötfångare, osv osv. smile

Infästning är ett annat ord för fästpunkt ungefär. Så din fråga blir: Var är fästpunkterna på min bil?
Senast redigerat av Brådhis (9 januari 2021)

The evening sun touched gently on the eyes of Lucy Jordan...
Undervattensfoto med min ROV (undervattensdrönare):
https://www.instagram.com/rov_sweden/

73 Inlägg
9 januari 2021
Trådstartare
förstår dig helt o hållet, är själv helt clueless iom dom sa inte själv till mig vart heller.

Utom dom skrev bara i papper "infästning fram samt bak rostskadad" det var allt

Så den stora frågan  är ju som du säger....vilken

* Voff voff *
10 702 Inlägg
9 januari 2021
jimmiD skrev:
förstår dig helt o hållet, är själv helt clueless iom dom sa inte själv till mig vart heller.

Ja, det är då helt omöjligt att svara på. smile Men det bör ju vara något som finns både fram och bak iaf så det kan ju vara en ledtråd om du letar. wink

The evening sun touched gently on the eyes of Lucy Jordan...
Undervattensfoto med min ROV (undervattensdrönare):
https://www.instagram.com/rov_sweden/

73 Inlägg
9 januari 2021
Trådstartare
Brådhis skrev:
jimmiD skrev:

Ja, det är då helt omöjligt att svara på. smile Men det bör ju vara något som finns både fram och bak iaf så det kan ju vara en ledtråd om du letar. wink

jo man kan ju se det lite som en ledtråd...om  inget annat så är det nånstans under bilen iaf....avgas kan det inte vara för det har jag bytat till helt nytt hela vägen bak....

dåligt av dom att inte nämna vilka infästningar dom menade....hade underlättat så himla mycket

4 488 Inlägg
9 januari 2021
Varför inte bara åka tillbaka o låta dom visa vad dom menar!

6 128 Inlägg
9 januari 2021
Är det så rostigt att det blev anmärkning borde det synas. Lägg dig under bilen och kolla efter några riktigt rostiga infästningar. Kanske till länkarmar? Och är allt så rostigt att det inte går att avgöra vilket som gett besiktningsanmärkning är det ändå dags att köra bilen över kajkanten.

761 Inlägg
9 januari 2021
Eller kanske var så att bes gubben var lite novis på arbetet å menade kanske sparklådan?

Sök