Blir bra det där. Hoppas Framskärmen blir/blev bra. Dom där grejerna från biltema såg intressanta ut. Kanske skulle försöka leta reda på ett par såna själv när man ska montera med kjolpaket.
Verkar vara ett sådant verktyg man letat länge efter så man slipper dessa tvingar.
Idag kom Tomten på besök igen i sin Blåa skåpbil Han lämnade detta paket. Det var väl packat inuti med massa snö! Han lämnade ett Par Bromsar denna gången Ögongodis. I paketet fanns mer paket,, juuuuh! Bromsbelläg så det är över. Pizzor från italien. Ba(r)nstorlek? Pålägg? Slangar behövs med. Större än vad jag trodde. 3 kolvar på var sin sida. Ohh ska bli så bra.. Montera detta i helgen.
Jadu, nu har jag läst igenom hela allt, tog mig typ 1 timme.. !? ajja, du har haft otur och turen verkar ju vända nu.. jävligt snyggt byggt.. och lycka till i forts.
Jag hade börjat med att lägga igen blinkershålen på framskärmarna, nu har jag spackalat, fick spackla 3 ggr för att få till min rätta tillfreställelse
Det vart så brått att lämna in de för Lackering så jag hann tyvärr inte ta fler bilder på det färdiga resultatet, får bli en snabbspolning på det dock, sorry folks.
Märkte att jag fått fel delar levererade från Tarox, fel slang! slangen ska sitta i skruven som sticker ut på oket och det gick inte ihop. Inge roligt alls.
Dags att sätta på bakvingen med, downforce Klistermärke på plats. Vinge och skruv på plats, vingen har blivit lackad en gång till för det vart fel första gången. Tada! Hur det sitter ovan.
Edit: Var hos Lackeraren och lämnade in Framskärmarna och sidokjolarna, han skulle göra så att jag hade dem innan två veckor.
Få se kom just en film på tv,, så lite normal är jag med
Beställde följande idag, vi var ett gäng som gjorde en beställning för att få ner priset. Gav 2440kr för hela settet, dessa kit lagerhålls inte så slutet av juni har jag dem.
Håller just nu på att montera bakre solvingen eller vad man nu ska kalla det. Använder Biltemas Sugpropsklämmor, funkar sådär, vissa fastnar o andra inte, så det blir en del tejp. Så nu väntar jag på limmet ska torka.