ThunderRunner skrev:Suzuki x-90 1996 EPA
Hybrid_ skrev:Inget tjafs om A-traktorer/EPA. Det är som alla förstår en A-traktor
ThunderRunner skrev:Nej det var ingen som frågade om det var en EPA jag bara sa att det var en EPA åt MUSKELBIL
trubbelturbo skrev:Använder din EPA-traktor hjulbultar eller muttrar?
Jesper328 skrev:trubbelturbo skrev:Använder din EPA-traktor hjulbultar eller muttrar?BULTAR HAR INGA GÄNGOR!!
Xebers76 skrev:Tror aldrig jag sett en projekttråd spåra såhär illa innan trådskaparen ens lyckats få ihop en inledning till själva projektet Edit: Eller är vi ens i projektdelen av forumet? Känner mig lite vilsen ännu. xP
Muskelbil skrev:Xebers76 skrev:Tror aldrig jag sett en projekttråd spåra såhär illa innan trådskaparen ens lyckats få ihop en inledning till själva projektet Edit: Eller är vi ens i projektdelen av forumet? Känner mig lite vilsen ännu. xPAllmänt vilsen???
Xebers76 skrev:Muskelbil skrev:Xebers76 skrev:Tror aldrig jag sett en projekttråd spåra såhär illa innan trådskaparen ens lyckats få ihop en inledning till själva projektet Edit: Eller är vi ens i projektdelen av forumet? Känner mig lite vilsen ännu. xPAllmänt vilsen???Aha sedär ja, låg under allmänt, där fick du till det