2080
Sök

Chargefinder Premium ?

1 517 Inlägg
13 augusti
Trådstartare
#1
Såg att det finns chargefinder premium app nu.
någon som testat
är det någon större skillnad mot gratisversionen

959 Inlägg
13 augusti
#2
https://www1.garaget.org/gallery/images/227/226728/226728-b628a7e914407a20522e3ecf357701c9.jpg

VAG har världens bästa bilar.

1 517 Inlägg
13 augusti
Trådstartare
#3
candyweiss skrev:
https://www1.garaget.org/gallery/images/227/226728/226728-b628a7e914407a20522e3ecf357701c9.jpg
Tackar.
Det jag mest är intresserad av är att få så fortlöpande, uppdaterad karta över publika laddstationer, som möjligt.
Där kanske det inte skiljer premium från gratisversionen.
Gratis versionen av Chargefinder verkar väl vara en av de bästa apparna över publika laddplatser. Om de nu inte slutar att uppdatera Gratis versionen till förmån för premium versionen

1 517 Inlägg
15 augusti
Trådstartare
#4
Funderar på att helt enkelt testa att prenumerera på Premium och se hur det funkar.
Går ju tydligen att avsluta när som helst men... skulle Ni bedöma det som säkert att lämna ut kort nr. där?

959 Inlägg
15 augusti
#5
KenthIJ skrev:
Funderar på att helt enkelt testa att prenumerera på Premium och se hur det funkar.
Går ju tydligen att avsluta när som helst men... skulle Ni bedöma det som säkert att lämna ut kort nr. där?
Det går ju genom Google Play, så det är ingen fara. Jag har haft mitt kort och köpt appar och prenumeration i måånga år.

VAG har världens bästa bilar.

829 Inlägg
16 augusti
#6
candyweiss skrev:
https://www1.garaget.org/gallery/images/227/226728/226728-b628a7e914407a20522e3ecf357701c9.jpg
Fungerar den bra???

959 Inlägg
16 augusti
#7
Muskelbil skrev:
candyweiss skrev:
https://www1.garaget.org/gallery/images/227/226728/226728-b628a7e914407a20522e3ecf357701c9.jpg
Fungerar den bra???
Vet ej. Har inget behov av appen då jag inte kör elbil.

VAG har världens bästa bilar.

829 Inlägg
16 augusti
#8
candyweiss skrev:
Muskelbil skrev:
candyweiss skrev:
https://www1.garaget.org/gallery/images/227/226728/226728-b628a7e914407a20522e3ecf357701c9.jpg
Fungerar den bra???
Vet ej. Har inget behov av appen då jag inte kör elbil.
Ok

Jag trodde du gjorde det eftersom kenthlj frågade om någon har erfarenhet av den och du svarade på frågan med en länk till appen han frågade om och alltså redan vet om att den finns
Du kör folkvagn

1 517 Inlägg
16 augusti
Trådstartare
#9
Har använt grarisversionen av chargefinder appen länge och tycker att den funkat ganska bra. Har dock bara använt den till att söka publika laddstationer . Tycker att den varit ganska heltäckande och uppdaterad men var nyfiken på om premium varianten var ändå mer komplett och uppdaterad så jag tecknade en prenumeration på premium nyss men... den verkar ha precis samma laddkarta som gratisversionen ( har dock kanske andra fördelar som jag inte använt)

959 Inlägg
16 augusti
#10
Muskelbil skrev:
candyweiss skrev:
Muskelbil skrev:
Fungerar den bra???
Vet ej. Har inget behov av appen då jag inte kör elbil.
Ok

Jag trodde du gjorde det eftersom kenthlj frågade om någon har erfarenhet av den och du svarade på frågan med en länk till appen han frågade om och alltså redan vet om att den finns
Du kör folkvagn
Visade vad som ingick i Premium med en skärmdump från appen. Sen svarade jag på att det var lugnt att betala med kort.
Ja, jag kör VW såklart, värdens bästa bilar.
Blir garanterat en VW elbil om 4 - 5 år när elbilsmarknaden "mognat" lite mer.
Senast redigerat av candyweiss (16 augusti )

VAG har världens bästa bilar.

829 Inlägg
16 augusti
#11
candyweiss skrev:
Muskelbil skrev:
candyweiss skrev:

Vet ej. Har inget behov av appen då jag inte kör elbil.
Ok

Jag trodde du gjorde det eftersom kenthlj frågade om någon har erfarenhet av den och du svarade på frågan med en länk till appen han frågade om och alltså redan vet om att den finns
Du kör folkvagn
Visade vad som ingick i Premium med en skärmdump från appen. Sen svarade jag på att det var lugnt att betala med kort.
Ja, jag kör VW såklart, värdens bästa bilar.
Blir garanterat en VW elbil om 4 - 5 år när elbilsmarknaden "mognat" lite mer.
Folkvagn är långt efter i utvecklingen
Kinesbilar tar över och tyska märken tappar marknad

Den n ny id3 gtx kostar i grund utförande några tusen mindre än en 3 LR
Med utrustning blir id3gtx dyrare men har ändå sämre utrustning och prestanda
Den är nästan lika snabb 5.7s som den slöaste 3 SR 0-100 5.6s
En LR 4.4s
Om inte tyska märken bygger bilar som folk vill köpa är dom snart ett minne blott

959 Inlägg
16 augusti
#12
Muskelbil skrev:
candyweiss skrev:
Muskelbil skrev:
Ok

Jag trodde du gjorde det eftersom kenthlj frågade om någon har erfarenhet av den och du svarade på frågan med en länk till appen han frågade om och alltså redan vet om att den finns
Du kör folkvagn
Visade vad som ingick i Premium med en skärmdump från appen. Sen svarade jag på att det var lugnt att betala med kort.
Ja, jag kör VW såklart, värdens bästa bilar.
Blir garanterat en VW elbil om 4 - 5 år när elbilsmarknaden "mognat" lite mer.
Folkvagn är långt efter i utvecklingen
Kinesbilar tar över och tyska märken tappar marknad

Den n ny id3 gtx kostar i grund utförande några tusen mindre än en 3 LR
Med utrustning blir id3gtx dyrare men har ändå sämre utrustning och prestanda
Den är nästan lika snabb 5.7s som den slöaste 3 SR 0-100 5.6s
En LR 4.4s
Om inte tyska märken bygger bilar som folk vill köpa är dom snart ett minne blott
Det är nackdelen med tyska bilar, allt har blivit ruggigt dyrt. Speciellt service och reparationer. Tror dom blir tvungna att ändra på det snart, annars slutar det illa för dom.
Men någon kinabil blir det i vilket fall som inte.
Teslorna börjar ligga bra till, men tyvärr har jag ingen möjlighet till att ladda, varken hemma eller på jobbet än så länge.
Senast redigerat av candyweiss (16 augusti )

VAG har världens bästa bilar.

829 Inlägg
17 augusti
#13
candyweiss skrev:
Muskelbil skrev:
candyweiss skrev:

Visade vad som ingick i Premium med en skärmdump från appen. Sen svarade jag på att det var lugnt att betala med kort.
Ja, jag kör VW såklart, värdens bästa bilar.
Blir garanterat en VW elbil om 4 - 5 år när elbilsmarknaden "mognat" lite mer.
Folkvagn är långt efter i utvecklingen
Kinesbilar tar över och tyska märken tappar marknad

Den n ny id3 gtx kostar i grund utförande några tusen mindre än en 3 LR
Med utrustning blir id3gtx dyrare men har ändå sämre utrustning och prestanda
Den är nästan lika snabb 5.7s som den slöaste 3 SR 0-100 5.6s
En LR 4.4s
Om inte tyska märken bygger bilar som folk vill köpa är dom snart ett minne blott
Det är nackdelen med tyska bilar, allt har blivit ruggigt dyrt. Speciellt service och reparationer. Tror dom blir tvungna att ändra på det snart, annars slutar det illa för dom.
Men någon kinabil blir det i vilket fall som inte.
Teslorna börjar ligga bra till, men tyvärr har jag ingen möjlighet till att ladda, varken hemma eller på jobbet än så länge.
En mb eqb kostar utrustad som en YLRAWD 680300kr
En hel del mer
579000kr plus 101300kr i utrustning
YLRAWD kostar 634170kr

Ingen kinesbil
Efter några år har märket kanske försvunnit och ägaren sitter med svarte Petter

Köpa elbil utan att kunna ladda annat än publikt är inte jätte smidigt
Det är möjligt men inte utan en del besvär


Sök