3765
Sök

Viktning A-traktor

1 Inlägg
för 2 timmar sedan
Trådstartare
#1
Tjena! jag blev stannad av polisen för ett litet tag sedan, då jag tyvärr fick regbes på den pga att det saknades hål i bakluckan alltså barlastflak och att det inte fanns något galler över baslådan. men då är min fråga hur skall jag göra för att regga om han utan barlastflak så att jag inte behöver kapa ur ett hål i luckan (det är då en 944 okap)

Tacksam för svar vet ej vart jag skall skriva någon satans så då för någon moderator flytta till rätt tråd eller något

MVH Kewin smile


>>>>>JÄNKEBILSIDIOT<<<<<
14 216 Inlägg
för 1 timme sedan
#2
KewinThurgren skrev:
Tjena! jag blev stannad av polisen för ett litet tag sedan, då jag tyvärr fick regbes på den pga att det saknades hål i bakluckan alltså barlastflak och att det inte fanns något galler över baslådan. men då är min fråga hur skall jag göra för att regga om han utan barlastflak så att jag inte behöver kapa ur ett hål i luckan (det är då en 944 okap)

Tacksam för svar vet ej vart jag skall skriva någon satans så då för någon moderator flytta till rätt tråd eller något

MVH Kewin smile

Ring till ett bilprovningsorgan och fråga. Du måste ju trots allt följa reglerna för hur en A-traktor ska vara beskaffad. Man kan ju undra hur den blev godkänd som A-traktor utan barlastflak och utan gallret över baslådan.

/Benny

Jag har en paroll--Long live rock'n'roll!!!
Jag säger som Rännhola Rockers:
Ni som kör européer, Ta era kärror med er och ställ dom där dom hör hemma, i cykelstället!!!
Min youtubekanal!


Sök