Hur en polisbil ser ut det vet vi alla men det JAG inte visste det var att det fanns så många olika polisbilar genom åren som tex Porsche 911,MB C 250 TD Kombi och hårdingen Renault Master (husbil)
Ja gillar att polisen åkte 744 så sent som 90 talet de känns inte så länge sen.
Tack till
Tompa för riktigt grym mappning, hör av er om ni behöver mer fart i en T5 eller T7 Saab.
Janne på Autoexperten Gävle
Jonas på Bakaxeldelar för niceprice på delar.
Det var på något sätt lustigt att se en S40-polisbil. Sedaner överhuvudtaget börjar bli ganska sällsynt nu. Det är bara kombisar och bussar som syns i dagens läge.
Är det någon som vet om detta stämmer.. Men om polisen i USA beslagtar en bil vid tex streetrace, får dom själva använda den som polisbil då,? Läste nämnligen det i en biltidning idag...
Är det någon som vet om detta stämmer.. Men om polisen i USA beslagtar en bil vid tex streetrace, får dom själva använda den som polisbil då,? Läste nämnligen det i en biltidning idag...
Personen måste ju få en chans att få tillbaka sin bil, men jag kan tänka mig att om det går tillräckligt lång tid eller nåt liknande så kanske dom får göra vad dom vill med den...
Personen måste ju få en chans att få tillbaka sin bil, men jag kan tänka mig att om det går tillräckligt lång tid eller nåt liknande så kanske dom får göra vad dom vill med den...
Jo det är ju klart.. det var en bil med kjolpaket och lambodörrar där som var polisbil så