Varför skulle supra eller skyline vara mer svårmekade än andra bilar?
har hört de:P sen skylines reservdelar är väl inte lättast att få ta i??
Jodå reservdelar är absolut inga problem.. Det mesta kan du köpa hos din lokala Nissan-återförsäljare, men vill du komma billigare undan finns det flertalet mkt kunniga firmor i japan, australien och UK som bara väntar på ditt samtal..
Fälgarna var ju snygga iaf Lite smala ifram bara... S14 är nog det bästa valet i den prisklassen! Jag hade personligen lagt till ett gäng tusenlappar för en Supra MKIV TT men det är bara jag
ja en 300 är tung men det är som supran dom är välbyggda så dom har bra väghållning ändå. Sen menade goli 150k en mkiv för 50 000 är super stulen, smälld eller en vrålsliten non turbo.
ja en 300 är tung men det är som supran dom är välbyggda så dom har bra väghållning ändå. Sen menade goli 150k en mkiv för 50 000 är super stulen, smälld eller en vrålsliten non turbo.
jag skulle vilja ha en supra mkiv non turbo fast då skall den vara på rättsidan dvs vänsterstyrd:P annars 3000gt eller 300zx kanske 200sx s14 ligger närmaste hjärtat jag e inte så rejsigt av mig utan vill glida med en grymm bil och fula mig plus å¨ka ifrån bmw 325:P då e jag nöjd
Knappast så att de flesta som äger evo kör rally med sina bilar, är snarare så att de är körda på samma sätt som alla andra busbilar, och lika väl omhändertagna som alla andra bilar. Det beror helt enkelt på vem som haft den innan. Inte heller särsklit svårt att hitta en gammel evo i sverige som är fin för sin ålder, inte svårare än någon annan likvärdig bil iaf.
Knappast så att de flesta som äger evo kör rally med sina bilar, är snarare så att de är körda på samma sätt som alla andra busbilar, och lika väl omhändertagna som alla andra bilar. Det beror helt enkelt på vem som haft den innan. Inte heller särsklit svårt att hitta en gammel evo i sverige som är fin för sin ålder, inte svårare än någon annan likvärdig bil iaf.
ska ajg köpa en sån bil då helst ska de vara så original som möjligt
jag tycker en impreza GT och en evo 3 ser nästa lika dan ut:P fast evo e några äldre är inte de bättre att köpa en impreza än en evo 3 t.e.x??om de samma skick,samma pris?