Tackar för svaret, dock var din första länk typ samma som jag hittade nyss, och din andra länk pekar på leds som inte ger fokuserat ljus: "Varje LED-diod sitter skyddat i ett transparant plasthölje, som även gör att ljuset från dioden sprider sig bättre." <- Blir vanligt skit-ljus under bilen som alla rice-bilar kör runt med.
haha vafan sådär hade ja på min merca för 4 år sedan.. köpte massa dioder på elfa å satte under bilen e nog bra mycke billigare än å köpa färdigt fast köp inte på elfa isåfall..dom e dyra.. ledteknik eller va dom heter har ju starka billiga leds
Sådär, har precis beställt två kit med 8x vita leds. Beställde två kit eftersom jag vill ha fem på vardera sida och 3-4 där bak.
Två sånna här kit alltså: http://cgi.ebay.com/ebaymotors/ws/eBayI … IBSA:MT:11 Gick på 230 spänn totalt, inkl frakt och allt. Rätt ok pris. Hoppas det blir snyggt nu bara. Ska koppla till en innerbelysning-lampa bara, så tänds det när man larmar av eller öppnar dörren när man går ut. Sen fade'ar innerbelysningen, hoppas ledsen gör det också, blir riktigt fräsigt då.
Nån som vet om det är lagligt med sånt här? Alltså om bilen står still och ljusen drar igång när jag öppnar dörren eller då jag larmar av på väg till bilen, kan man bli bötfälld för det? Det är ju ändå bara vanligt vitt ljus lixom.
Bah... men är dom hårda på sånt här? Har aldrig haft ljus under bilen så jag vet inte. =/ Tycker dom BORDE låta mig vara så länge jag inte har det igång när jag glider.