Jag har, om du inte redan kollat, en 965 och ville gärna lacka om den. Räcker det med 15-20000? Tycker inte att en grön bil passar mej längre, skulle vilja ha den svart som natten istället.
ett tips om du ska ha den svart är att du sprayar insidan med mattsvart på burk alltså innanför dörrar baklucka och i motorrummet själv då kan du få en yttre lack för ca 8000 beroende på hur mycket spackling bilen kräver.
ett tips om du ska ha den svart är att du sprayar insidan med mattsvart på burk alltså innanför dörrar baklucka och i motorrummet själv då kan du få en yttre lack för ca 8000 beroende på hur mycket spackling bilen kräver.
Jaha.....det var ett bra tips. Tål att tänka på! tackar *niger*
Räkna på 15 tkr i stockholmsområdet. Och det är alltid dyrare om du skall byta färg. Tänk på insteg etc. Det är massor att lacka om det inte skall se ut som fanken. Dessutom så vill många billackerare inte så gärna lacka svart eftersom minsta skavank syns direkt.
/Göran
I have nothing but confidence in you. And very little of that.
(Groucho Marx).
Åker numera Audi A6 -08 4.2FSI
Räkna på 15 tkr i stockholmsområdet. Och det är alltid dyrare om du skall byta färg. Tänk på insteg etc. Det är massor att lacka om det inte skall se ut som fanken. Dessutom så vill många billackerare inte så gärna lacka svart eftersom minsta skavank syns direkt.
/Göran
Okej, det är väl överkommligt. Nu har jag inte någon bild på min bil inlagd ännu, men vi har näääästan samma kulör - du och jag. Ja, sådana detaljer ska man absolut inte missa...annars ser väl bilen ut som ett examensarbete på lekis...:-) Det är väl det som är tjusningen med svart?? :-) Klart att det är värsta färgen, kanske ska jag hålla kvar vid min gröna. Tack för fina tips!
Jag har, om du inte redan kollat, en 965 och ville gärna lacka om den. Räcker det med 15-20000? Tycker inte att en grön bil passar mej längre, skulle vilja ha den svart som natten istället.
Du kan få en omlack för ca 10000 kr utan kvitto
Tackar! Märker helt klart att priset kommer att luta däråt...