2524
Sök

Löddeköpinge

_carlss0n_
3 mars 2007
Trådstartare
hur många brukar vara på löddeträffen vid Max hamburgareställe? När drar den igång igen? förra året var man där några ggr.

DFFL
9 020 Inlägg
4 mars 2007
Jag gissar på att det ärst 4st fjortisar som vanligt och en jävla massa 25-åringar som vill ha tonårspussy...
Bonnastrippen kallas det av oss som bor i lösdde.

EDIT:
Fylla kallas det jag känner av just nu...
Senast redigerat av FireTraXX (4 mars 2007)

To thine own self be true, and it must follow, as the night the day, thou canst not then be false to any man.
/William Shakespeare, Hamlet.
A wise man once told me that death smiles at us all. All a man can do is smile back.
Russel Crowe, Gladiator.

268 Inlägg
4 mars 2007
Det drar igång när värmen börjar komma. I höstas blev det för jävla kallt och ingen orkade köra dit. Men när flera vill så börjar man dra dit, snacket sprider sig snabbt och sen när alla tar fram sina pärlor så är amn igång smile

2 201 Inlägg
4 mars 2007
bonnastripp, hmm det var nåt nytt. nu höll jag på att säga nått dumt, men låter bli.
visst är det trevligt att träffas massa kompisar där. i lödde är det ju faktistk mer att man träffas o tittar på bilar medan det nästan bara består av streetracing i hbg.
klubben street x nordic brukar ju vara där ute, gå in o läs på deras sida, där står mycket om lödde.

DFFL
9 020 Inlägg
4 mars 2007
peter_1976 skrev:
bonnastripp, hmm det var nåt nytt. nu höll jag på att säga nått dumt, men låter bli.
visst är det trevligt att träffas massa kompisar där. i lödde är det ju faktistk mer att man träffas o tittar på bilar medan det nästan bara består av streetracing i hbg.
klubben street x nordic brukar ju vara där ute, gå in o läs på deras sida, där står mycket om lödde.

Förändrar inte vad jag tycker om det.
Enligt mig så är de enda "riktiga" händelserna här i närheten malmö och hbg.
Tycker bara bönderna som kommer hit är pinsamma.

To thine own self be true, and it must follow, as the night the day, thou canst not then be false to any man.
A wise man once told me that death smiles at us all. All a man can do is smile back.
Russel Crowe, Gladiator.

_carlss0n_
4 mars 2007
Trådstartare
FireTraXX skrev:
peter_1976 skrev:

Förändrar inte vad jag tycker om det.
Enligt mig så är de enda "riktiga" händelserna här i närheten malmö och hbg.
Tycker bara bönderna som kommer hit är pinsamma.

haha jag tycker bara det är roligt och köra ditt och kolla....visst har varit HBG med men är rätt långt att köra...tycker endå det är rätt bra mycket fina bilar i lödde en fin sommarkväll....sen det med fjortisar är ju överallt big_smile vallåkra, HBG you name it...dem blir m,an ju aldrig av med endå big_smile....

INGET ANNAT!!
1 725 Inlägg
4 mars 2007
var ligger löddeköping??

Amatör
444 Inlägg
4 mars 2007
Jag brukar svänga förbi o ta en burgare =0)

Leg. Spådam
816 Inlägg
4 mars 2007
GurraG skrev:
var ligger löddeköping??

Vet man inte det så vet man inget!

Two words; You LOSE!
Riktiga muskelbilar har vindrutetorqueare.

INGET ANNAT!!
1 725 Inlägg
4 mars 2007
isåfall vet jag inget.. tongue

2 201 Inlägg
4 mars 2007
hahaha lödde ligger mellan lund o landskrona
det om fjortisar, visst finns det för många där ute. o själva streetracing där är inget speciellt. där är den sociala biten roligare

INGET ANNAT!!
1 725 Inlägg
4 mars 2007
ja men den sociala biten är riktigt trevlig också.. big_smile

_carlss0n_
5 mars 2007
Trådstartare
peter_1976 skrev:
hahaha lödde ligger mellan lund o landskrona
det om fjortisar, visst finns det för många där ute. o själva streetracing där är inget speciellt. där är den sociala biten roligare

jo det är sant....är en social person så för mig är det trevligt iaf... smile

57 Inlägg
5 mars 2007
Lödde och lödde,, är det två olika träffplatser ni pratar om?
Det jag tänker på när man pratar om Lödde är "Tisdagsträffen" med Europe/Jänke/Svensson/Engelska samt MC i TUSENTAL!!
Ev fjortisar försvinner fullständigt i mängden, snarare så att snittåldern är 35+++!!

Men det är kanske inte samma "Löddeträff"?

Någon?

:0)

Mvh  Olle B

Min nästa bil skall oxå vara en gul cabbe,,,

DFFL
9 020 Inlägg
5 mars 2007
OBR skrev:
Det jag tänker på när man pratar om Lödde är "Tisdagsträffen" med Europe/Jänke/Svensson/Engelska samt MC i TUSENTAL!!
Ev fjortisar försvinner fullständigt i mängden, snarare så att snittåldern är 35+++!!

Någon?

Mvh  Olle B

Nej, finns det som du pratar om med riktigt fina gamla bilar och sen finns det torsdagarna med strippen.
Fast som flera säger så är det inte så mycket körning som umgänge.

Russel Crowe, Gladiator.

24 Inlägg
5 mars 2007
brukar va där me corradon och polarna smile

1 827 Inlägg
5 mars 2007
Jag åker dit för att piska Volvos, inget annat. smile

Mvh/Marcus
Fast, Reliable, Cheap. Choose two

_carlss0n_
6 mars 2007
Trådstartare
OBR skrev:

Någon?

Mvh  Olle B

som sagt ja det finns 2 en på tisdag och en på torsdag...den på tisdag är väl på vikingabyn och där är ju inga fjortisar om man säger så....riktigt trevligt...men den andra på torsdags kvällarna är vid MAX-hamburgar resturang...

_carlss0n_
6 mars 2007
Trådstartare
Eisenhut skrev:
Jag åker dit för att piska Volvos, inget annat. smile

piska volvo...kom då big_smile

1 827 Inlägg
6 mars 2007
En utmaning! Låter skoj det... Ska bara göra en motorrenovering först då jag fick ett relativt oväntat motorras i Skylinen. Men jag är lätt på! smile

Mvh/Marcus
Fast, Reliable, Cheap. Choose two

Sök