jag tkr sj inte att dom låter så himla fint. dunkar väll å så men inge finlir precis. sen ser dom ju ut som dom gör oxå = plastiga å billiga. men de e min åskikt! varför åker du inte till din lokala radiohandlare å ber om att få provlyssna på dom / den (helst i din egen bil iaf de e möjligt) //Robban
Sony Xplod mellanregistren låter iaf tokskit... Blev riktigt besviken när mina gamla originalhögtalare från 92 lät fan så mycket bättre än dom nya fina högtalarna.. Blir att sätta tillbaks original!
Jag har, är definitivt värt pengarna, Sony är ju inget dåligt märke på något sätt. Men visst, har du flera tusen spänn så köp Rockford eller Alpine men Sony är helt OK för vanliga amatörer. Inga missljud eller andra underligheter, har fungerat perfekt i 4 år nu för mig. Min kusin kör med 1st xPlod i portad låda och den håller toppklass. Mina slutna xPlod spelar givetvis inte lika "högt" men snabbare.
Jag tycker sony Xplöd låter himla fint, ja investerade en 15" till min 740, spelar riktigt bra, polaren köpte 2 10" till sin. vi får båda taket på macken hemma å skaka rejält
du kan gå in på datatema.se ....där säljer dom 8, 10, 12 och 15 tumare av sony x-plöd...och även den äldre röda modelen ... själv så har ja 2 st 15" av den nya sorten o dom spelar mycket bra....ser inte så mycket ut för världen men absolut värt pengarna kan ja lova... men köp då den nya modellen 15"....du ska inte lyssna på dom som säger att dom spelar skit, för dom som säger så har inte lyssnat på dem, de dunkar på som fan...när ja köpte mina så va de första han sa i affären att: du kommer inte bli besviken!...