Gött! Har suttit och väntat sen igår kväll Undrar bara lite, varför är sidan så seg nu? Eller det kanske bara är så för mig? Och vad menas med "rekommenderade bilar". Hetast just nu är väl ungefär det samma?
Gött! Har suttit och väntat sen igår kväll Undrar bara lite, varför är sidan så seg nu? Eller det kanske bara är så för mig? Och vad menas med "rekommenderade bilar". Hetast just nu är väl ungefär det samma?
Bra jobb btw
Segheten är tillfällig. ska trimmas in lite bara...
"Alla blå bär är blå bär - även blåbär - men det är bara blåbär som är blåbär."
Mycket bra jobbat, gillar dom nya flikarna Något jag dock saknat länge är "besökstoppen".. Finns det möjlighet att i alla fall sortera alla bilar efter antal besökare? Är nyfiken
Mycket bra jobbat, gillar dom nya flikarna Något jag dock saknat länge är "besökstoppen".. Finns det möjlighet att i alla fall sortera alla bilar efter antal besökare? Är nyfiken
Varje dag delas 10 utmärkelser ut till de bilar som haft flest besökare den dagen.
Du kan dock bläddra bland bilarna och sortera på besökare om du vill se "all time"...
"Alla blå bär är blå bär - även blåbär - men det är bara blåbär som är blåbär."
nu är ja mycket glad att sidan är uppe. höll på att få panik där ett tag. har fått den berömda garagetberoändet sjukdommen. sitter online hela tiden och kollar åså. gör ja inte de så ligger den o väntar nere brevid start på skrivbordet
Alla förändringar till det bättre. Båda tummarna upp och toppbetyg för denna bilcommunity även om jag liksom många andra upplever den som beroendeframkallande.
Varje dag delas 10 utmärkelser ut till de bilar som haft flest besökare den dagen.
Du kan dock bläddra bland bilarna och sortera på besökare om du vill se "all time"...
aha coolt Hur är det med utmärkelserna, ligger dom kvar?
Måste vara blind för jag hittar det inte.. I kategorierna går det att sortera så, och för varje märke.. Kanske bara är jag som tycker det vore kul med en besökstopp, har ju mycket att göra med hur länge bilen legat uppe men ändå