2789
Sök

200sx reggad som två pers eller fyra?

191 Inlägg
11 mars 2007
Trådstartare
#1
undrar om 200sx s13 är registrerad för två personer eller för fyra? altså måste man regga om den om man tar bort baksätet.? har för mig att den är reggad för två

Paying someone to do all the work on your car and feeling proud when it runs a fast time is like paying someone to have sex with your wife and feeling proud when she has his baby
"Den som ingen turbo har, den får åka utan bar"

143 Inlägg
11 mars 2007
#2
vissa för två andra för fyra, bara knappa in regnummret på vv.se så ser du vad din är registrerad för... min är importerad och besiktad med baksäte bälte å allt men i regbeviset står det 1passagerare. Pratade med besiknings killen när jag var på "vanliga" bes så det skulle bara gå att ringa dit där regbes var gjord sen visa upp bilen så fick jag ändrat för 3pers. 380kr tror jag ändringen går på.


Nissan Freak
67 Inlägg
11 mars 2007
#3
Det beror, kolla ditt registreringbevis där står det vad din bil e reggad med. Det kan va både 2 och 4 pers....

191 Inlägg
11 mars 2007
Trådstartare
#4
antal passagerare:1

tack ska ni ha smile

Paying someone to do all the work on your car and feeling proud when it runs a fast time is like paying someone to have sex with your wife and feeling proud when she has his baby
"Den som ingen turbo har, den får åka utan bar"


Sök