3538
Sök

Ska köpa ny bil, jag behöver er hjälp! (Kul för er som har en tråkig stund och är bilkunniga)

607 Inlägg
14 mars 2007
Skulle nog satsat på en Impreza eller evo eftersom du ska köra året runt, iaf om man väljer med hjärtat men hjärnan säger nog volvo med awd istället då du kommer billigast undan med försäkringar på dom bilarna.

Where´s the any key?
"Ford Motorsport Club Sweden"

Smålänning
7 883 Inlägg
14 mars 2007
Men ni som säger porsche och BMW: Han sa att han haft körkort i två år och bor i storstad= dyr försäkring.

En expert är en person som gjort alla misstag som är möjliga att göra inom ett begränsat område!
Du kan ta smålänningen ur Småland, men du kan aldrig ta Småland ur smålänningen!

148 Inlägg
14 mars 2007
köp min:)

"Unloaded"
1 557 Inlägg
14 mars 2007
Trådstartare
Tackar återigen för svaren, en Lotus Esprit Turbo från 84 för 140 000 vore ju häftigt, men hur skulle jag kunna använda den som bruksbil? ;( lockande däremot.

men Lexus IS200 har jag kollat lite på, och det enda jag blir osäker på är försäkringen, man ska inte satsa på en Toyota Altezza isåfall?(samma bil men kanske billigare försäkring?)

camaro med LS1a vore fint, den står högt på listan, frågan är hur mkt det går på ifall något pajar, servicar etc, men de är fräscha och bensinsnåla i jämförelse, drar väl inte mer än min 740 =P

Skriv gärna mer, alltid bra och kul att få mer info!

"When innovation meets passion!"

Sök