15 mars 2007
Trådstartare
Slaktarin skrev:
tsdi skrev:
Slaktarin skrev:
Var fick man tag på dessa 1000watts steg för 1000spänn nu igen?
Annars, vad ska du ha slutsteget till? Du kan ju skriva upp det här i tråden. Angående Blaupunkt-steget har jag aldrig sett det förr, det fanns inte heller på deras hemsida. Också första steget där det följer med en LCD-display som jag sett. Men det är en 4-kanalare du är ute efter?
Ja det är ett 4kanaligt, vill driva dörrhögtalarna med steg, stereon räcker ju inte riktigt till
Läste lite mera om blaupunkt steget å det är 5 kanaligt sorruound steg ?
http://www.blaupunkt.com/it/7607792047_main.asp
Tycktejag läste det på ett ställe jag också, men på ett annat att det var 4 kanaler :S Själv skulle jag satsa på ett Magnat eller Mutant eller liknande, kostar bara 500kr till
EDIT: Zoomar man in bilden på blaupunktsteget står det att det är ett 5.1 steg, men i infon står det 5-kanaler. Men det verkar gå att ställa diverse saker på LCD-skärmen
Verkar inte vara så dumt i alla fall
Ska man ha ett budget 5.1 system i bilen är det där steget perfekt.
Okej för jag är ju bara 16 år, och har tänkt att bygga ut ljudet med bara dls eller rockford sedan när man har jobb om några år ! så det kanske är värt att prova det där ? måste ju vara bättre än bilstereons förstärkare iallfall ? för den ligger väll bara på runt 4x18rms watt eller nått sånt ?
Senast redigerat av tsdi (15 mars 2007)
www.handlarbilar.se Fordonsbranschens nya annonsportal