4064
Sök

Varning för bensintjuvar i Landskrona

50 Inlägg
17 mars 2007
Trådstartare
Då var dom på uppgång igen. Dey var länge sedan jag såg dem i utkanten av stan, detta är troligvis "bara" snorungar. Dom kör runt i en Volvo 7/940 mörkblå utan ljuddämpare.
Såg några konstiga typer som sprang runt på parkeringen inatt och när jag såg dem stå vid min arbetsbil så gick jag ut, kan lova att det blev fart på dem.
Nu jäklar ska videokameran ställas på LP och riktas mot bilen sen så lovar jag att lägga ut filmen med dem på nätet så alla får se dem.
Fan vad iriterad man blir på dessa idioter, har du inte råd med bensin så inte fan ska du köra bil!
Senast redigerat av MR_OK (18 mars 2007)

Pan
17 mars 2007
Likadant här i stan någon jävel som slangar om helgen. Repa bilar är också populärt här. Tur att man inte bor inne i stan.

601 Inlägg
17 mars 2007
J*vla idioter dom kan fan åka å tanka sina bilar istället. ta dom nu på bar gärning på film så dom får ett fint straff:D

Smack that ass!!
2 953 Inlägg
17 mars 2007
även att grannen anklagade mig å 2 pololare att ha slangat ur hans bilar förra året skumm snubbe de blir väll så när polarn va ända eparaggarn i byn å brukade skjuttsa hem mig mitt i natten när vi hade varit någonstans

Zombies, coming soon to a city near you!
www.nesdb.se ditt 8-bit forum på nätet

*BECE**
334 Inlägg
18 mars 2007
varning för bensin och tjuvar eller bensintjuvar?smile

Peppe Vectra
1 076 Inlägg
18 mars 2007
MR_OK skrev:
Då var dom på uppgång igen. Dey var länge sedan jag såg dem i utkanten av stan, detta är troligvis "bara" snorungar. Dom kör runt i en Volvo 7/940 mörkblå utan ljuddämpare.
Såg några konstiga typer som sprang runt på parkeringen inatt och när jag såg dem stå vid min arbetsbil så gick jag ut, kan lova att det blev fart på dem.
Nu jäklar ska videokameran ställas på LP och riktas mot bilen sen så lovar jag att lägga ut filmen med dem på nätet så alla får se dem.
Fan vad iriterad man blir på dessa idioter, har du inte råd med bensin så inte fan ska du köra bil!

samma jävlar som slangar från lastbilarna på rastan på vallåkra backen må tro!!?

Har bara kostat mig lite grus i tanken änsålänge då jag vaknade för att ena idioten fick för sig att han skulle upp på gångbordet å montera ner min splitter nya alustege.
Fördel å aldrig sova med gardinerna fördragna. dom fick också fart å dom hade en bil på tomgång bak ett ekipage som förde lite levande.

VECTRA ENEM Sport
#1 Steve Blyfot

666 Inlägg
18 mars 2007
Tur man inte bor inne i stan smile, men det är förjävligt att folk/fä inte kan skilja på ditt och mitt...

Sök