jag hade någ me slagit ett slag för en volvo 855 T-5 R eller kanske bara en 855 T-5
du kan säkert hitta en v70 classic eller kanske GLT eller en T-5a för dom pengarna med..
Volvo har många fina bilar för relativt bra pengar. går bra gör dom med
annars hade jag slagit ett slag för saab 9-5 2.3 T eller aero..
Varför så snabba bilar? nog för att en saab 9-5 inte varit helt fel för mig.. men med tanke på att bensinpriset inte kommer någonsin att kosta 8 kr.. så det får nog bli nått med en snålare motor istället.. fast man vill ju fortfarande ha en hott familjeräcer...
Köp dig en svensksåld volvo V70 Riktigt bra bilar. en T5 får du runt 100.000:- Bättre att köpa en svensksåld T5 än en importerad R. Import innebär alltid problem!!!
Import innebär alltid problem? aa eller hur... Snacka om fördomsfull
jag hade någ me slagit ett slag för en volvo 855 T-5 R eller kanske bara en 855 T-5
du kan säkert hitta en v70 classic eller kanske GLT eller en T-5a för dom pengarna med..
Varför så snabba bilar? nog för att en saab 9-5 inte varit helt fel för mig.. men med tanke på att bensinpriset inte kommer någonsin att kosta 8 kr.. så det får nog bli nått med en snålare motor istället.. fast man vill ju fortfarande ha en hott familjeräcer...
familjeräcer är väll ändå en familjeräcer?
annars kan du ju lika gärna kalla det familjebil? får ju ingen räcer utan motor?
familjeräcer är väll ändå en familjeräcer?
annars kan du ju lika gärna kalla det familjebil? får ju ingen räcer utan motor?
Kan kanske tänka mig en Ford mondeo st2000 sedan.. men den drar j*vligt mycket bensin i stan och så får man inte plats med barntrucken.. he he
Billig i inköp och inte så fruktansvärt dyra att äga heller Bakhjulsdrift = Kul som satan under vinterhalvåret Sjukt billiga reservdelar och även lättmekande Driftsäkra och ingen onödig elektroink som krånglar till höger och vänster
Och dessutom får du massa pengar över till styling om du känner för det
det enda problemet jag har är att jag inte kan skaffa mig en sedan utan det måste vara kombi, För frun min vill skaffa hund så det blir lite svårt att få in både hund 2 katter + eventuellt barnvagn... Har tittat lite på blocket men arbetskompisarna säger bara köp inte den eller den bilen för den har haft massa problem.. vad ska man egentligen köpa?..
I en Impreza får man inte in normalstor hund, två katter och en barnvagn... Vi kollade på Impreza innan vi köpte vår Saab 9-5 kombi. Nu har vi inte någon barnvagn än så länge men med den hundburen vi har så får man aldrig in någon barnvagn. De bilarna som Volvo och MB RULES länkar till är väl något att fundera på om man vill ha en rymlig bil. Nästa bil blir förhoppningsvis en Subaru Legacy 3.0 R spec.B. Fast de kostar ju lite mer än 100 000 kr.
~Sandra~
*Kör inte fortare än din skyddsängel flyger* Projekttråd