2517
Sök

Förslag för bil köpp Max 250000

124 Inlägg
22 mars 2007
TobLju skrev:
MEN det gäller ju att ha råd o köra den oxå. smile

Eller reparera den när den väl går isönder.

Meister
6 763 Inlägg
22 mars 2007
Camaro eller Trans Am 98 eller nyare. 320hk eller någe sånt? Det finns massor med trimm om man vill de. Corvette C5 börjar väll komma dit åxo? Anars en supra eler evo

1 277 Inlägg
22 mars 2007
Kettunen skrev:
BMW635_Robban skrev:
Davv3 skrev:

Själv begriper jag mig inte på folk som orkar störa sig utav sånna här saker..
Låt bli och läs då ?

Hade jag haft så mycket pengar så hade jag gått på antingen en Subaru impreza wrx sti, mitsubishi evo 8 eller en toyota supra (mitt förstaval) wink

MVH//Davve

Du är precis som alla andra då suck

Att du orkar bry dig då BMW killen. Minns ej namn...
Om du stör dig på sånna här trådar så klicka inte på den då för fan.....
Han frågar en enkel fråga och inte vad du tycker om denna tråd!!!
Han kanske vill ha lite mer tips på så han kanske blir mer intresserad av en annan bil
Du tykte la inte heller om bmw när du var 14 år. Påstår inte han som frågar är det men i princip samma sak!!
Vi har ju en mamma som tar hand om oss som tydligen inte andra har haft tongue tongue
Nej hon bäddar inte men jag älskar henne lika mkt för det

jag är uppvuxen med BMW så det är svårt att inte gilla dem. Dina föräldrar är antagligen raggare med tanke på bilvalet. Och de mogna klistermärket i bakrutan!

har man ett bilintresse finner man det själv inte blir man påpackad bilval för att man inte har några som helst egen viljor eller idéer själv. Tycker synd om sånna som måste fråga sig fram om vad som är okej i livet. Jag väljer vad jag gör själv och lyckas åxå.

1 277 Inlägg
22 mars 2007
Sushikocken skrev:
håller med BMW635_Robban litegrann det e faktiskt ganska meningslöst att göra en tråd som inte säger någonting... alla föreslår ju ändå olika (blir man någe smartare på det?).

Tackar för En som förstår en!

Kettunen
22 mars 2007
BMW635_Robban skrev:
Kettunen skrev:
BMW635_Robban skrev:
Du är precis som alla andra då suck

Att du orkar bry dig då BMW killen. Minns ej namn...
Om du stör dig på sånna här trådar så klicka inte på den då för fan.....
Han frågar en enkel fråga och inte vad du tycker om denna tråd!!!
Han kanske vill ha lite mer tips på så han kanske blir mer intresserad av en annan bil
Du tykte la inte heller om bmw när du var 14 år. Påstår inte han som frågar är det men i princip samma sak!!
Vi har ju en mamma som tar hand om oss som tydligen inte andra har haft tongue tongue
Nej hon bäddar inte men jag älskar henne lika mkt för det

jag är uppvuxen med BMW så det är svårt att inte gilla dem. Dina föräldrar är antagligen raggare med tanke på bilvalet. Och de mogna klistermärket i bakrutan!

har man ett bilintresse finner man det själv inte blir man påpackad bilval för att man inte har några som helst egen viljor eller idéer själv. Tycker synd om sånna som måste fråga sig fram om vad som är okej i livet. Jag väljer vad jag gör själv och lyckas åxå.

Precis det jag gjort. Farsan är raggar fast jag inte träffat honom på ca 8 år så bilvalet har absolut inget med honom att göra.! Morsan kör sj en honda Accord 2.2i amerikansk model.
Klister märket har la inget med mogenhet att göra eller. Den är kaxig på en kaxig bil vad jag tycker!! OBS: Gör inte bilar som andra tycker ser bra ut. Gör vad jag själv tycker ser bra ut och jävligt nöjd med den oxå!!
Senast redigerat av Kettunen (22 mars 2007)

202 Inlägg
22 mars 2007
Beror ju på vad för typ av bil du är ute efter.
Ska du ha den som bruksbil och köra året runt så kanske mitt försvaval Toyota Supra MKIV inte är så lämpligt.

Men för 250k får man en mkt fin bil.
Svårt att egentligen tipsa om nåt då jag skulle kunna räkna upp en väldig massa.

182 Inlägg
22 mars 2007
Spara lite till o köp en Audi S3a lr en Bmw M3a

4 Inlägg
22 mars 2007
Trådstartare
Kanske så blir de en Mitsubishi Evo eller Toyota Supra och tack för alla förslag

57 Inlägg
24 mars 2007
Mazda Rx7 Type r

Sök