Jaha då har ännu en säsong gått då. Första gången den har rullat en hel säsong. Jag har varit runt på en del utställningar kanske inte så många som jag hade tänkt från början men ändå en del. Och man har dessutom lyckats få hem en del priser+ en hel del kommentarer. Det har med andra ord varit riktigt skoj i sommar. Vad jag har kommit på för placering och vart finns under övrigt på bilen.
Men eftersom man är som man är så är jag inte riktigt nöjd än. Jag kommer att göra en del småfix under vintern. Inte speciellt mycket men ändå en del saker.
Det jag tänkt att göra är:
Ev. Bygga om koffertluckan.
Bygga twinpip
Fixa till motorutrymmet
En del fix i hjulhusen
Lacka om fälgarna
Och sen lite annat småpill.
Man får väll se hur länge man kan hålla fingrarna i styr. Troligen kommer det gå rätt bra då man har en lägenhet också som man håller på att renoveras men när den blir klar så är man ju där igen kanske
Jag hade ett sånt där moment i förra veckan då började jag att bygga en liten låda. Kommer inte avslöja vad det är förrens den är klar. Men de är ju alltid fritt fram att gissa.
OBS!! Totten får inte göra det.
PS Kolla in butiken efter nästa gatbilar. se som kommer snart. Finns ett litet reportage där om en bil. Med en del aldrig visade bilder tagna av Vivendi här på garaget. DS
Byggt en lite ram.Klätt ramen med 5mm plyfa spacklat och slipat och slutligen klarlackat. Även gjort 5 hål.Allt för denna gång..