2523
Sök

Bild: Stackars XC70!

fruud
2 april 2007
Trådstartare
Såhär ska det se ut! lol

http://www.playzet.com/images/XC70.jpg

markholm
2 april 2007
Trådstartare
Tror jag skulle ropat något liknande som det står på nummerplåten om jag suttit i bilen...  "Weeeeeeeeeeeeeeeeey"

Fartdåre
378 Inlägg
2 april 2007
synd att man inte hade en sådan för offroad körning ser ju jävligt kul ut

TICen är till salu säljs billigt.

1 277 Inlägg
2 april 2007
Har gjort nåt liknande med "nattsvart´s" gamla BMW 535....på asfaltsväg...jisses vilken kul fyrverkeri av gnistor det blev...

Living in the fastlane
2 616 Inlägg
2 april 2007
markholm skrev:
Tror jag skulle ropat något liknande som det står på nummerplåten om jag suttit i bilen...  "Weeeeeeeeeeeeeeeeey"

bra skrivet tror jag hade sagt något liknande big_smile

SSS -12
3 217 Inlägg
2 april 2007
Haha... Ha den bilden sen när ni ska sälja bilen wink

Jag snortar inte kola, jag röker inte på... Är man redan dum i huvet, är det fel väg att gå! - Sabotage, Epilog, Här och nu

1 196 Inlägg
2 april 2007
Det roliga är att bilen finns hos ngn privatperson... Totalt har den 7 ägare, och är automatare... Stackars sate som köpte den bilen...

324 Inlägg
2 april 2007
Yeah! grym bild! Ser nästan lite photoshopad ut!

Eh? Jaha! Okej!

fruud
2 april 2007
Trådstartare
master_lars skrev:
Det roliga är att bilen finns hos ngn privatperson... Totalt har den 7 ägare, och är automatare... Stackars sate som köpte den bilen...

hahaha klockrent! lol

Miklen
2 april 2007
Trådstartare
Volvo = Jag rul...ähh what the hell wink

Fordonstekniker
1 740 Inlägg
2 april 2007
Ny benämning på Volvo. Jag flyger.  wink

Lev livet, det kan ta slut fort

265 Inlägg
2 april 2007
Härligt photoshoppad! wink

X40 Nordic
784 Inlägg
2 april 2007
Fräck bild och tanke men tycker allt att det lutar åt att nån har photoshoppat sin dröm.

fruud
2 april 2007
Trådstartare
m_a_c skrev:
Fräck bild och tanke men tycker allt att det lutar åt att nån har photoshoppat sin dröm.

hehe inte helt orimligt lol

AUTOBAHNRASER
3 804 Inlägg
3 april 2007
Om den nu är photoshoppad så hur fan ahr dom gjort med fjädringen och hjulen som hänger i luften? tycker det ser ut som en reklam bild för volvo.

Bmw osv..

fruud
3 april 2007
Trådstartare
UseDubbelTurbo skrev:
Om den nu är photoshoppad så hur fan ahr dom gjort med fjädringen och hjulen som hänger i luften? tycker det ser ut som en reklam bild för volvo.

bra poäng, men allting är möjligt i photoshop smile det hänger på hur stor nörd man är, jag menar folk sitter fortfarande i paint än idag så varför inte.. cool

684 Inlägg
3 april 2007
Har sätt den där bilden innan, och har för mig att det var just en reklambild för volvo eller någon kampanj av något slag. Och är det det och bilden är äkta, så har dom säkerligen bytt fjädring upphängning allt som kan tagit skada innan dom sålt vidare bilen....

T-gul i hjärtat, T-röd i blodet, volvo for life

10 sec före dig...
540 Inlägg
3 april 2007
så ska det se ut! coolt!

250 Inlägg
3 april 2007
UseDubbelTurbo skrev:

Är man smart så photoshopar man ju inte allt, det man gör är att hissa upp bilen med en 2 pelarlyft så man får önskad effekt på hjulen, och tar en bild. Sen far man ut på en grusväg och fotar en bil som far förbi så det bildas ett fint rökmoln, sen kan man klippa ihop allt detta och fixa med färger och ljus så att det stämmer...

------------------------------------------------------

kontorsråtta
231 Inlägg
3 april 2007
fruud skrev:
m_a_c skrev:

hehe inte helt orimligt lol

till och med stevie wonder ser att den bilden är photoshoppad tongue
kolla hjulhusen och konturerna på däcken...

Sök