3206
Sök

Sugtrimma en Mercedes C220, W202 karossen(Bensinare)

King
82 Inlägg
7 april 2007
Trådstartare
Hejsan alla merca lovers! 

jag hade tänkt att sugtrimma min bil till att börja med lite smått som ett supersprint system hela vägen med race katt och ett dubbelkonat filter, jag hade tänkt att porta toppen och byta kammarna, samtidigt mappa om och öka flödet efter ja portat toppen  , men jag har inte sett några hemsidor där dem säljer några kammar till 2.2 liters motorerna (bensin) vet ni någon hemsida eller affär man kan beställa/köpa ifrån? och det här med chip trim, jag har sökt men utan resultat  , någon här på forumet som har lite tidigare erfarenheter av att trimma sugmotorer och vet vart ja kan få tag på lite delar?

Vore väldigt tacksam big_smile

Mercedes Benz C220 AMG Edition

140 Inlägg
7 april 2007
låt dejan på redrum söka, han brukar hitta de mesta smile

Gasar till det rasar

168 Inlägg
7 april 2007
Ska man trimma köper man turbo cool

En japansk bil går att bygga på två sätt: rätt sätt eller fel sätt. En Saab går att bygga på 27 sätt: ett av dem är rätt.

King
82 Inlägg
8 april 2007
Trådstartare
finns en anledning till att ja sugtrimmar nu, ska på  med kompressor sennare, aja ja får väl pratas vid med dejan eller amit på redrum

Mercedes Benz C220 AMG Edition

BMW tok
22 Inlägg
18 april 2007
Jag funderar på att sätta ett unichip i min bil. Det måste ju passa dig utmärkt eftersom du tänk trimma vidare sen. Då har du ju möjlighet att mappa om när det är gjort. http://www.tsmotor.com/dot5/index.php

"If God doesn´t drive BMW, then why is the sky blue and white?.."
///M-Blom

Sök