Kan du maila mig den filen till support@garaget.org
Skulle hjälpa avsevärt.
Okej, sådär. Hoppas att det funkar att skicka nu bara. Msn är ju alltid mer eller mindre ostabilt, iaf jämfört med Garaget. Hör av dig om du inte fått nåt.
En expert är en person som gjort alla misstag som är möjliga att göra inom ett begränsat område! Du kan ta smålänningen ur Småland, men du kan aldrig ta Småland ur smålänningen!
En expert är en person som gjort alla misstag som är möjliga att göra inom ett begränsat område! Du kan ta smålänningen ur Småland, men du kan aldrig ta Småland ur smålänningen!
Åååh, vad kul! Nu vill jag också filma och härja! Blir nog till att lära sig något nytt nu helt enkelt, vill gärna att ni ska få höra ur gött Ewa låter med sina blanka pippifågeldämpare...
// Ellen *ska testa med dotterns digitalkamera när den är hemma igen, hon har med sig den till Borås!*
Edit: Kom på att jag har några filmsnuttar från dotterns kamera i datorn, det fungerade ju och var busenkelt! Vilken fantastiskt funktion!
Tack!!! Nu bilr det till att filma något som är värt att lägga upp!
Edit IGEN - vad duktiga många är som filmar. Vad redigerar man filmer i för program? Nu låter jag väl jättegammal, men när jag lärde mig filma klippte vi med sax eller hade videoband som vi kopierade mellan... Men det är ju några år sedan... Finns redigering i tex Nero?
För övrigt extremt snabb och bra uppladdning Smidigare än på självaste Youtube!
edit: Hittade ett litet fel, det står "Separera nyckelorden med komma eller mellanslag." men kommatecken är inte tillåtna
Ska titta på komma-problemet, samt upplösningsbiten med ditt klipp. Skulle dock behöva att du skickar mig klippet du laddade upp så jag kan prova själv
Jag skickar dig ett pm med hur du kan göra...
Edit: komma-problemet fanns bara när man redigerar infon för ett klipp, och är nu fixat. Klippet väntar jag fortfarande på
"Alla blå bär är blå bär - även blåbär - men det är bara blåbär som är blåbär."