3442
Sök

Söker mässbilder på brudar...

285 Inlägg
17 december 2007
ja suck.. vad säger man ..

inte riktigt med på vem man ska sucka åt bimbona vid bilarna eller dom som är så inne på det med att ha bimbos vid bilen. förstår inte sambandet.

en satans jävla Volvo.

16 197 Inlägg
17 december 2007
Ravestream skrev:

inte riktigt med på vem man ska sucka åt bimbona vid bilarna eller dom som är så inne på det med att ha bimbos vid bilen. förstår inte sambandet.

för att de hör till..big_smile

"Testar man inte så får man aldrig veta"

285 Inlägg
17 december 2007
evilaudio skrev:
Ravestream skrev:

ser inte att det hör till på nått sätt. varför ?
då kan man väl gå på strippklubb eller dyl. vill kunna ta med mig dottern i framtiden utan att hon ska tro att alla som gillar bilar gillar halvnakna bimbos.
det heter väl ändå bilmässa ? då ser jag gärna på bilar.
sen ärdet ju en sak när man ser tjejer som håller på med bilar på bild vid sin bil. kanske är en sak.

bara min mening. har absolut inget imot läckra damer (Dock ser jag sällan dessa som läckra utan mer som pantade fån som tror att ett par upptryckta bröst och vissa så mycket det går utan att vara helnaken är nått som gerdom ett bra liv typ)
bara tycker att dom är på fel ställen.

en satans jävla Volvo.

8 156 Inlägg
17 december 2007
Om jag skulle ställa ut ett projekt så skulle jag gärna ha med mig ett par söta tjejer.
Men jag skulle låta dom vara påklädda. Enhetligt klädda i svart.
Mest för att det alltid ska vara lite folk vid min bil
(och för att ha någon kompis att prata med)

| Moderator
| Medio tutissimus ibis.
| I mitten skall du gå säkrast. (Ovidius)

16 197 Inlägg
17 december 2007
Ravestream skrev:
evilaudio skrev:
Ravestream skrev:

ser inte att det hör till på nått sätt. varför ?
då kan man väl gå på strippklubb eller dyl. vill kunna ta med mig dottern i framtiden utan att hon ska tro att alla som gillar bilar gillar halvnakna bimbos.
det heter väl ändå bilmässa ? då ser jag gärna på bilar.
sen ärdet ju en sak när man ser tjejer som håller på med bilar på bild vid sin bil. kanske är en sak.

bara min mening. har absolut inget imot läckra damer (Dock ser jag sällan dessa som läckra utan mer som pantade fån som tror att ett par upptryckta bröst och vissa så mycket det går utan att vara helnaken är nått som gerdom ett bra liv typ)
bara tycker att dom är på fel ställen.

hur många snygga brudar e de som verkligen meckar/bygger själva??

ja vet då inte nån..

neckwomen_88
18 december 2007
evilaudio: hör till och hör till....vet jag inte riktigt - men jag ser sambandet.

Känns lite olustigt när killar i 8-12-års-åldern ser tjejerna och bildar sig en uppfattning om tjejer därefter :S

ha gärna mässbrudar, men snälla - se till att dom ser bra ut, aight? smile

274 Inlägg
18 december 2007
Alister skrev:
Hellre ingenting brevid bilen än någonting alls..
Dem är det för att dem gör det för pengar och för att visa upp sig, dem vet inte ens vad en kylare är. Det är svårt att undgå en snygg brud som klänger på bilen, de står ivägen så inåt helvete när man ska fotografera, ser ingen mening med att ha dem där.
Det är inte något fel alls att se på en snygg brud, men vill jag se det så kan jag göra det vid andra tillfällen och inte på en mässa för bil entusiaster och familjer.

Blir trött på att någon ens tar upp läggning i den här frågan.. skrattar åt det ja. Nä, nu har jag sagtmitt, tänker inte yttra mig mer i den här tråden, mejla om det är något specifikt..cool

det verkar va svårt att förstå vad som e problemet, jag skriver ut det med FET stil, så slipper fler fråga och tro jag är homosexuell.

lol rolig läsning!
Ligger något i det.

274 Inlägg
18 december 2007
neckwomen_88 skrev:
evilaudio: hör till och hör till....vet jag inte riktigt - men jag ser sambandet.

Känns lite olustigt när killar i 8-12-års-åldern ser tjejerna och bildar sig en uppfattning om tjejer därefter :S

håller med! Hade inte kunnat säga de bättre själv big_smile

16 197 Inlägg
18 december 2007
MissMotor_ skrev:
neckwomen_88 skrev:

håller med! Hade inte kunnat säga de bättre själv big_smile

ja har inge själv så.. har inte de behovet..

men fattar inte alla som klagar.. i sverige e vi rätt "fega" om man jämför men typ norge.. kolla bara på gatebilfesten som e efter eventet på natten..

874 Inlägg
18 december 2007
RouziMotorsport skrev:
I landsproblem ja.... =P
Hellre en snygg brud bredvid bilen än en gammal gubbe bredvid sin bil han har byggt!!!

haha word tongue

Men nu är det ju som det är sluta lipa...
Och sen fattar jag inte argumentet att brudarna står "ivägen" när man vill kolla på bilen? lol d e la bara att flytta sig lite då eller?(jobbigt?) Kan man bara betrakta bilar från en vinkel? Om man fotograferar kan man ju vänligt be damen stiga åt sidan om bilen står bakom staket*hmm*funkar för mig iaf. lol

Man går på mässa främst för att kolla på bilar ja, men om det finns några fina frumtimmer att vila ögonen på när man ändå är där så får man väl passa på att njuta av showen tongue
För det är nämligen just en SHOW allt handlar om uppmärksamhet..
Men visst, om man tar illa vid sig av lättklädda damer, blinkade ljus, trängsel höga ljudnivåer m.m Då borde man kanske undvika bilmässor överhuvudtaget.
tråkigt för den personen, men thats life. Get over it.
cool

- I came to wreck everything and ruin your life …. God sent me -
- www.gbrt.se -
- TRANCE4LIFE-

Proffs
222 Inlägg
20 december 2007
Ärligt talat så tycker jag att vi ska hålla oss till ämnet sen om folk vill klaga får man skapa en annan tråd om det.
i denna tråden vill trådskaparen ha bilder på mess brudar..tycker vi forsätter med det..vill man inte se..se inte ffs..
Senast redigerat av HampZZ (20 december 2007)

RE-雨宮
481 Inlägg
20 december 2007
HampZZ skrev:
rallycrosstjej22 skrev:
HampZZ skrev:

jo du verka ju fatta vad jag menade med det..hørt talas om fest? måste man KØRA bil bara før man dricker eller? herregud...
båge folk har brudar..bilfolk har brudar..ja t.o.m en Svensson har brud..va fan e det før fel med brudar? kan ju børja undra hur en del e lagda men då behøver man inte kommentera hur andra tycker o tænker om det.

så du börjar fundera på vilket håll folk e lagda bara för att dom åker på en bilmässa lr nå för att se bilar o inte tjejer? må va att detta kanske inte är en tråd för mig att skriva i för ja är tjej men..hallå för fan...tjejerna e bara i vägen om man vill se en bil...

visst vissa tjejer ser bra ut sådär men vad har dom med bilarna att göra egentligen??för dom har ju säkerligen inte jobbat nå på bilarna dom kromar sig på..

nej jag funderar på legningen før att dom skriver o undrar vad horor och luder gør på bilderna?? jævla småbarns skriveri..!!! sjælvklart ska det vara BILAR på en Bilmæssa det fattar væl villken dum mænniska som hælst..MEN tjejerna hør dit..!! och så kommer det alltid att vara...om ni nu vill ta kort UTAN tjejen som står i montern så fråga då før fan dom om dom har lust att flytta på sig?? hur svårt kan det vara??
vissa mænniskor måste bara KLAGA på någonting...suck.

Jag har inte kallat någon tjej för hora, jag tycker att dom flesta tjejerna som står på mässor är vackra. Spec i Japan. Jag har själv fotat tjejerna. Jag la tom upp bilderna här om du inte såg det. Det jag skrev var att jag går till en mässa/tävling för bilarna, men det spelar ju ingen roll om det är vackra tjejer där. Bara att det inte är därför jag går dit.

Vad gäller alkohol så tycker jag fortfarande inte att det hör till bilkulturen, även om det alltid funnits raggare eller annat folk som gärna lägger likhetstecken. Det är aldeles för lätt med för folk under alkoholpåverkan att göra något dumt i trafiken, vare sig det gäller sätta sig bakom ratten eller råka gå ut i vägen. Detta gäller självklart inte alla, men det räcker med en som gör bort sig för att det ska vara för många.

RE-Amemiya Kitted FD3S

Proffs
222 Inlägg
20 december 2007
nej klart du inte har eftersom du redigerat bort det inlägget..du e bara pinsam håll dig till ämnet jag bryr mit inte om dig

RE-雨宮
481 Inlägg
20 december 2007
Det du håller på med är pinsamt. Jag skulle fanimej aldrig understå mig med att kalla en tjej för hora. Jag har lagt in bilder på tjejer så jag är väl den av oss som håller sig till ämnet.

Sm i sandlåda skulle du kunna ställa upp i.

RE-Amemiya Kitted FD3S

Proffs
222 Inlägg
21 december 2007
då får vi väl fråga garaget moderatorer då eftersom jag raporterade ditt inlägg..

2 014 Inlägg
21 december 2007
Lägg ner tjafset nu.

Varför ska det alltid utmynna i en debatt om mässbrudarnas vara eller icke-vara? Om ni känner ett absolut behov av en sådan diskussion, ta det i en annan (ny eller gammal) tråd där den skulle vara OnT.

I den här tråden gäller bilder och inget annat.

00-02: BMW/Alpina B7 Turbo '80 - 05-06: Nissan Skyline R33 GTR '95 - 06-XX: Nissan Skyline R34 GTR '99
09-09: Ford Sierra Cosworth 4x4 '92 - 09-11: BMW/Alpina B10 V8 '97 - 11-xx: Maserati 3200 GT '99
Commodum Habitus Ex

Proffs
222 Inlägg
21 december 2007
har PMat och bifogar till mitt inlägg om OT

DailyFresh Drifter
2 466 Inlägg
21 december 2007
här har ni bilder på ja och min polare på bild med 2 monter tjejer från insane teamet på elmia 07 ;)

högra är förövrigt miss slitz 07 ;)

vi är lagom stolta :D

http://www.garaget.org/gallery/archive/73566/212706_wk6ucv.jpg
Jag med montertjejerna ;)

http://www.garaget.org/gallery/archive/73566/212830_0j0kdj.jpg
Polarn sörman med montertjejerna;)

mvh/stångberg
Senast redigerat av HPaddict (21 december 2007)

Kolla in mitt projekt här http://www.garaget.org/forum/viewtopic.php?id=101789/
Automationstekniker

62 Inlägg
21 december 2007
kan hålla med många här!!
1. Håll er till ämnet för tråden....vilkjet inte händer nu!!

2. ANG Barn i 8-12 års ålder som tar illa vid sig av halv nakna brudar vild en bil på en mässa???   Har inte dom sina idoler på väggarna i rummen halv/nakna på väggarna i sina rum ..tex Britney spears... Som fick sin video nu senast sencurerad på MTV!!för mycket naket o sex...Det går bra att titta på...men inte brudar vid bilar?
Finns väl inga föräldarar som säger till barnen  ang det ?

Lite ...Nä ...mycket moralsnack tycker jag!!

Bilar med tjejer hör i hop i visa avseenden...

Men kan hålla med er tjejer....Att ni vill ha fler läckra sol brända snygga män posera vid bilarna...Väntar på den första....men det inte vid min bil....:-)

Ha en god jul nu allihop!!
/John

993 Inlägg
21 december 2007
Hahaha
ni e för roliga

kolla på brudarnas ansikte och frysyrer innan ni tappar hakan..

bara för dom har pattar och röv, behöver dom inte vara snygga..
jag skulle aldrig vela ha en brud som har snygg kropp och FULT ansikte, jag hade skämts om hon hade åkt runt i min M3 (framsätet då)..

ett exempel,
kolla INSANE brudarnas frysyrer.. för fan, den korta ser ut som elvispresly, och den långa har fan mitt bena med DAX VAX..

och ett exempel till,
kolla dom 3 bilderna SHOGUN la upp, hon liknar en häst i ansiktet..

kolla nogrant grabbar, kolla inte bara direkt på pattarna lr röven..

tackar för mig

http://www.geting.se/image.php/76104-INSANEEEE.JPG
Senast redigerat av Kungen-EssE (21 december 2007)

Sök