3422
Sök

Vilka låsbara muttrar?

Keps
19 Inlägg
10 april 2007
Trådstartare
Får hem mina fälgar nu till helgen och eftersom jag bor i tattarnas rike (Kungälv)
så ska köpa mig 3*4 låsbara muttrar för att uppehålla dom ett bra tag på parkeringen.
Då är min fråga, Vilka ska man köpa? Det finns ju väldigt många och olika.
Vissa som man sätter på originalmuttrarna och låser med en nyckel (de måste vara värdelösa, bara att slå av) och andra mer "vanliga" med speciell hylsa.

Tacksam för råd och tips!

MVH Skoglund!
Senast redigerat av skooglund (10 april 2007)

.-ϻΘϨƎЯ
1 313 Inlägg
10 april 2007
de med specciell hylsa är väll de bästa..

"Hellre en kråka i näsan, än en skata i sängen"

1 878 Inlägg
10 april 2007
jo, jag kör 5/5 hjulbultar med olika lås mönster på smile än så länge är det ingen som har tallat på dem.

264 Inlägg
10 april 2007
köp några annorlunda än biltema och sådana ställen !

Keps
19 Inlägg
11 april 2007
Trådstartare
ZarX var den enda som nästan gav ett vettigt svar smile
Biltemas tillverkning verkar inte okej. Köp 10 st och hylsorna passar garanterat på flera av de andra hmm

Får väl bli en här och där på olika ställen då. HCJ är typ det enda stället jag kan.

284 Inlägg
11 april 2007
måste ju finnas att köpa på audi? dom lär ju knappast passa någon annanstans...

You don't need a reason to help people.

1 297 Inlägg
11 april 2007
Köp franska låsmuttrar. Du har 5 val right? smile en från Peugeot, En från Opel osv osv.. Men håll dig borta från SAAB, Volvo, MB är mitt tips smile Jag ska göra samma sak nu i sommar när jag köper nya fälgar. Ju uddare låsmutter du får tagi ju större chans har du att få ha kvar fälgarna ^_* mvh

Fri fart för ett fritt folk!
14 111 Inlägg
12 april 2007
Strumpan skrev:
Köp franska låsmuttrar. Du har 5 val right? smile en från Peugeot, En från Opel osv osv.. Men håll dig borta från SAAB, Volvo, MB är mitt tips smile Jag ska göra samma sak nu i sommar när jag köper nya fälgar. Ju uddare låsmutter du får tagi ju större chans har du att få ha kvar fälgarna ^_* mvh

nu måste jhu dom även passa gäng messigt oxå

förövirgt är nog volvos bland dom bättre orginal
då dom har snurrande hylsa som standard

Kör fort så hinner inget hända...

Trucker
166 Inlägg
12 april 2007
Frozen1985 skrev:
jo, jag kör 5/5 hjulbultar med olika lås mönster på smile än så länge är det ingen som har tallat på dem.

Haha! Det blir inga Formel 1 däckskiften där inte tongue

Keps
19 Inlägg
12 april 2007
Trådstartare
Strumpan skrev:

Tackar, ska kolla upp det där.

Tack ni andra också!

Sök