Som rubiken lyder. Jag vill veta vilken Volvo ni tycker är den Bästa igenom tiderna, Tänk efter noga för det är många modeller som har tillvärkats sedan 1927 då ÖV-4 Jackob Lanserades.
Och vilken som är den absolut messt lyckade ombyggda Volvon igenom tiderna.
Orginal:
Volvo P1900
En volvo byggd för att likna Corvette. Men tyvär med alldeles för lite motor, den blev alldrig någon stor säljare. Men jag gillar den skarpt.
Annorlunda och därför snyggast tycker jag!
Men P1800 är nog minst lika snygg, Finns många äldre som jag inte har namnet i huvudet på nu som jag tycker är snyggare faktist, Får uppdatera med de senare.
Styling:
Själv gillar jag skarpt en Svart Volvo Amazon (Vars skapare jag ej minns namnet på) Som är kapad på mitten och breddad 20Cm. Den är fin tycker jag. Sedan finns det många mer. kan bara inte minnas namen nu. Så jag får återkomma senade med det.
Tror faktist den finns med här på Garaget!
Bilderna är tagna från byggherrens egna hemsida:
home.swipnet.se/frankzz/zteain.htmZTEALT AMAZON
Dessa gammla bilder för inte rätt för sig., Finns bättre bilder på den där man värkligen
får se dens skönhet.
Hittade även en hemsida, Med den Absolut Snyggaste Volvon jag någonsin sett,
Synd bara att dom är data gjorda, Kan inte någon med Pengar och Tid genomföra detta?
Amazon Custom ála Grande!
Har ni någonsin sett en Sådan Snygg Volvo? Det har inte jag iafa!
Hittade bilderna här, Finns fler bilder på samma Concept där i fullsize Wallpaper, Om ni bläddrar ner lite.
www.turkforum.net/showthread.php?t=536100MVH Andreas Wall