3910
Sök

plastraketer,varför så vanlig?

16 197 Inlägg
27 december 2007
wimhed skrev:
evilaudio skrev:
Thorssa skrev:
Handlar om kunskap och pengar. Vem som helst jan montera ett kjolpaket men det finnsinte många som är riktigt duktiga på att jobba med plåt.

kan vem som helst montera ett kjolpaket?

de e för många som TROR att dom kan de iaf..

Alla KAN. Men att få det och se ut som att det är fabriksmonterat är det inte många som kan/orkar. Tar väl för lång tid, eller så orkar man helt enkelt inte. Men ju längre tid och ju mer svett man offrar, ju stoltare blir man när det är färdigt smile ..

vet att de e många som INTE kan...  får ofta mail å samtal från folk som inte har en aning om du dom ska gå till väga..

"Testar man inte så får man aldrig veta"

Svartrök Performance
40 Inlägg
27 december 2007
evilaudio skrev:
Grane_Dieselpower skrev:
Personligen tycker jag allt som har me " 2fast 2furius" kulturen är jävligt töntigt igentligen, en bil ska vara gjord av plåt inte plast!, Vill däremot säga att jag vill ha bra ljud i min bil, för jag älskar verkligen MUSIK, å med musik menas inte nånting som nån har sutte på en dator och plippat ihop sk techno och annat. De va bättre på 50-60talet!, men allting kan ju passa på rätt bil i rätt mängd, det jag hatar mest av allt är folk som gör " plast och multimedia byggen " i klassiska bilar.. sånt ska sitta på japsare!

HAHA.. du e me andra ord en sån som hatar vår Chevelle...

Tycker den såg rätt grym ut faktiskt, fast jag tycker att du har snålat lite på högtalarna wink

Sök