4438
Sök

Årets sommarlåt??

Colaberoende
1 219 Inlägg
22 maj 2007
Tror på Markoolio faktiskt. Hörde skivan igår och det fanns lite roligt på den.
Sedan tippar jag på att singeln som E-Type släppte är bara ett litet smakprov men vad som ska komma från honom.

/Ena

Ûbersturmstekare
534 Inlägg
23 maj 2007
Årets sommarlåt är alltid Friends in need - Alla vi.

Säl-Tämjare...
1 024 Inlägg
23 maj 2007
Lazer - det va en gång en fågel är ju helt värdelös, men spelas tyvärr i nästan varenda sänkt och tonad volvo 240/740 här i stan

Vilket jävla drag :)

Japs :)
775 Inlägg
23 maj 2007
årets sommarlåt har nog inte de flesta hört än.. tror de låtarna som spela nu tex fågeln roger o markoolio kmr vara ute till sommarn o den riktigt bilsäsongen.. hoppas det kmr ngn liknande botten anna för det va verkligen en riktigt sommarplåga. det måste alla hålla med om.

1 453 Inlägg
23 maj 2007
pUs skrev:
Årets sommarlåt är alltid Friends in need - Alla vi.

Haha så jävla bra!
Eller Markoolio..

Laddtrycks-narkoman. medlem nr: 82
426 Inlägg
23 maj 2007
Ricaro skrev:
Frida - Dunka mig gul och blå

detta är ju årets sommarlåt

gillar den faktiskt:P

eller denna

Anna Hertzman - Om du tror
Senast redigerat av street (23 maj 2007)

/Street

Rent A Retard !
674 Inlägg
23 maj 2007
årets sommarlåt kmr att bli millionstylez med låt nr ett som dom lirade på the voice morning imorrse.. den va jävligt nice tongue

släpps imorgon för övrigt

307 Km/h ++
502 Hk
650 Nm

fotointresserad
2 307 Inlägg
24 maj 2007
Kan tänka mig att Kobojsarna - studentsången kommer gå het runt om på en massa stundentskivor å övriga fester med...

1 364 Inlägg
24 maj 2007
tror på fägel låten tycker inte om den skälv men låter som en riktig sommar plågga:PxD

4 554 Inlägg
24 maj 2007
teksam till att tex kobojsarna, sommarpokarna och andra som inte direkt har något skivkontrakt utan sprider sig geom kompisar de får va något som man vet kommer slå på radion, visst det är inte omöjligt att någon av dom nämnda slår igenom men med den ljudkvaliten jag har hört så ser de inte särskilt ljust ut. men de va bara en tanke

1 853 Inlägg
24 maj 2007
BARACUDA - La Di Da, kanske är lite sommar party stuk i alla fall ?

fotointresserad
2 307 Inlägg
24 maj 2007
loudness skrev:
teksam till att tex kobojsarna, sommarpokarna och andra som inte direkt har något skivkontrakt utan sprider sig geom kompisar de får va något som man vet kommer slå på radion, visst det är inte omöjligt att någon av dom nämnda slår igenom men med den ljudkvaliten jag har hört så ser de inte särskilt ljust ut. men de va bara en tanke

Kobojsarna blev efter "sång om ingenting"låten signade och fick skivkontrakt med Warner Music Sweden... så d d e väl en liten sak som kan tala för dom ;D

Beyond Godlike
146 Inlägg
28 maj 2007
Jag är helt såld på "Lucky Twice - Lucky"... Den kommer jag plåga alla mina kompisar med iaf! Perfekt på väg till beachen! smile

EDIT: Men förmodligen är låten inte ens nyproducerad så någon generell sommarplåga kommer den inte bli tongue
Senast redigerat av Connidja (28 maj 2007)

Dom säger det!

23 Inlägg
28 maj 2007
en gissning på nån remix på Rhinna "my umbrella" ??

LEGITIMERAD KLAPPSÄNKARE
153 Inlägg
28 maj 2007
jag gissar på att "Karlskrona Clubber - Karlskrona" kommer bli sommarplåga nr1 i år!! Har redan lyssnat sönder den big_smile

Alla skriver alltid citat i hopp om att verka smartare än vad man är, men det känns lite löjligt att försöka verka smartare med andras ord...

Opelfreak
431 Inlägg
4 juni 2007
loudness skrev:

hur slog basshunter i genom..smile

"Egentligen borde alla köra Opel"
Opel Corsa A 1,8i 16v wide -90 http://www.garaget.org/forum/viewtopic.php?id=87942
Opel Rekord D diesel -76 http://www.garaget.org/?car=53095

Proljece?
1 464 Inlägg
4 juni 2007
Stackare .... hoppas inte basshunter blir sommarens bästa partylåt pallar verkligen inte han mer... boten anna och alla dansar och ingen verkar fatta vad den handlar om? smile

Jag hoppas

avoya - radio love (dj plocx rmx) den jag spelar mest just nu.
Midelf - dance (banana inc shortest version) är rätt go med.
Senast redigerat av haxer (4 juni 2007)

Volvo duger till å plocka potatis och skörda med.
Ta bort parabolen på skuffen om du vill slippa alla fåglar!

3 722 Inlägg
4 juni 2007
Frida - Dunka mig gul och blå    Suger riktigt mycket!

Årets sommarplåga blir lätt Basshunter - I can walk on water

Eller

Secondtunez - Sommaren är här igen

188 Inlägg
4 juni 2007
markoolios reggea-tjofräslåt bör ju bli en sommarplåga utav mere fan! eller sommarpojkarna... skit!!tongue

Good Girl Gone Bad
607 Inlägg
4 juni 2007
Kaliber_ skrev:
jag gissar på att "Karlskrona Clubber - Karlskrona" kommer bli sommarplåga nr1 i år!! Har redan lyssnat sönder den big_smile

Den är underbart skön. men Secondtunez - Sommaren är här igen och Markoolio - Ingen sommar utan reggae ligger bra till

Mitsubishi Colt GLXi "La Colt II"
Good Girl Gone Bad

Sök