Bra jobbat, hade bara önskat att du slagit till på angeleyes (oneblock) med svart insats, hade matchat fälgarna tokbra!
Why is it when your wife or girlfriend gets pregnant, all her friends rub her belly and say "congratulations!"
But nobody rubs your dick and says "good work!"
330in står nu mera i varmgarge sen SCF finalen i början av nov. Lagom till finalen så vart nedre delen av ljuddbygget klart Här även statt i skämmar i nackstöden samt broderat på alla 4 nackstöden
Även otroligt nöjd med alla framgångar i år på dom få utställningar jag han med. Mycket mer en vad jag hade vågat hoppas på ..
1a Hottest Female Ride SCF uppsala Runner up Bilsport Malmby Uttagna till att bli rampbedömda på Bilsport Action Meet 2a Hottest Female Car Big Car Meet 4a Top FiveCar Audio Center Meet, 11 oktober
planer för 2009 är och få klart allt med ljudet och få till ett extra stilrent lyft av inredningen
Tog lite bilder precis när jag kom hem från SCF finalen i börja av nov . Där av en väldigt skitig kofångare snöslask med sommardäck fram och tillbaka var ingen vidare hitt Som tur är man ju norrläning 18 mil hem och bilen såg ut så där. Men efter en tvätt så såg den ut som folk igen
Här kommer iaf bilder på hur bygget ser ut. rätt nöjd för och vara ett första gångs bygge
Broderar du all text själv hemma med fin fin symaskin eller lämnas det iväg för att göras?
Jag åker till svärmor som har en maskinpark för ungefär samma värde som 330in så jag får alltid låna maskinerna när jag vill ha nå gjort. När jag får lite över så ska jag köpa en maskin själv oxå