3103
Sök

Roliga andledningar...

Skaune
20 april 2007
Trådstartare
Jo, har försökt o se om en liknande tråd varit uppe innan, men inte hittat någon!
Så jag gör ett försök!

Vad är den dummaste andlednigen till ett problem med bilen ni hört?

Typ som, "ja mitt bakhjul vibrerar i 110" Svar: " ja de e nog torkarmotorn som e slut!"
ah ni fattar!

Har läst en massa "Ja jag har hört av nån att de kan va ...!" men personen i fråga som gett svaret har nog inte haft en susning vad han pratat om! wink

Arbetsnarkoman...
1 098 Inlägg
20 april 2007
En poalre jävlades med en anna poalre när dom han fråga avrför hans saab gick så dåligt...
Polarens savr var att kolvtebaxuppskjutarfjädern var skrot ochj även kolvtebaxnerskjutarfjädern...

HAHA...

Han påstog även att de kunde va kardanfördelarsnöret:P

Så länge det retar dej är ja nöjd ;)

1 926 Inlägg
20 april 2007
HAHAHA lol cool

speedfreak racing skrev:
En poalre jävlades med en anna poalre när dom han fråga avrför hans saab gick så dåligt...
Polarens savr var att kolvtebaxuppskjutarfjädern var skrot ochj även kolvtebaxnerskjutarfjädern...

HAHA...

Skaune
20 april 2007
Trådstartare
speedfreak racing skrev:

HAHA...

Hahahaha ah den vart bra!!

Living in the fastlane
2 616 Inlägg
20 april 2007
lite offtopic här men en kompis hade problem med sin dator och frågade om min hjälp han hade problem med sin internetanslutning så han kom inte ut på internet då fick jag han att ta ut grafikkortet ur datorn, göra rent cpufläkten, byta alla kablar från nätagget, flytta på hårdiskar smile det var sjukt roligt. roligaste var nog att han trodde verkligen att de skulle funka sen när han testade och det inte gick något vidare bra så fick jag ta min röv till han och hjälpa som plåster på såren smile

1 060 Inlägg
20 april 2007
eller så kan man byta turbopumpen o blinkersoljan också

uʍop ǝpısdn ǝdʎʇ uɐɔ ʎןןɐǝɹ noʎ ˙ǝnɹʇ sʇı ˙ןoן

4 Inlägg
20 april 2007
Ja kom med avgassystemet i handen o sa till en äldre tjej att så här ser en lammell ut. Hon bara ::: trodde inte att den såg så ut big_smile

1 722 Inlägg
20 april 2007
Spelis skrev:
HAHAHA lol cool

speedfreak racing skrev:

HAHA...

Skriv om så det är lättare att läsa !

<----- Gå o kolla på en av Sveriges finaste w123 o lägg en röst o några kommentarer

med lem
1 925 Inlägg
20 april 2007
Kanelbullen skrev:
Spelis skrev:
HAHAHA lol cool

speedfreak racing skrev:

HAHA...

Skriv om så det är lättare att läsa !

lär dig läsa riktigt istället wink

all affischering utom affischering om affischering förbjuden förbjuden !

SupeR
106 Inlägg
20 april 2007
När jag gick i högstadiet, så skulle jag o en kamrat gå hem från skolan..

Då stod det ett gäng pojkar med nya fina mopeder utanför, en utav dom hade en nästan sprillans nya crossmoppe, som tydligen inte ville starta!

Dom hade ju givetvis ingenvidare kunskap vare sig om motorer eller mopeder! Så dom samlades runt mopen allihop och försökte komma på varför i allsindar den inte ville starta!

Jag och min kamrat står o kollar på dom en stund, sen slänger jag ur mig: Du har provat tanka eller, och skrattar lite skämtsamt..

Moped killen: Tanka?, du menar som en bil....

När jag tänker efter så låter det nästan orimmligt att man inte ska förstå det själv.. Men tydligen så finns det folk till det mesta! hehe

Vill inte dömma nån på nått sätt.. Men what? Hur fan tänker han då:P

-red lights-

med lem
1 925 Inlägg
20 april 2007
haha, han hade nog inte haft moppen så länge tongue

all affischering utom affischering om affischering förbjuden förbjuden !

1 196 Inlägg
20 april 2007
Finns ju dem som tror att man ska ha Glykol som spolarvätska under vintertiderna, så att det inte fryser..

SupeR
106 Inlägg
20 april 2007
Haha, nej vi får väll hoppas det!

-red lights-

Skaune
20 april 2007
Trådstartare
Jaysx skrev:
När jag gick i högstadiet, så skulle jag o en kamrat gå hem från skolan..

Då stod det ett gäng pojkar med nya fina mopeder utanför, en utav dom hade en nästan sprillans nya crossmoppe, som tydligen inte ville starta!

Dom hade ju givetvis ingenvidare kunskap vare sig om motorer eller mopeder! Så dom samlades runt mopen allihop och försökte komma på varför i allsindar den inte ville starta!

Jag och min kamrat står o kollar på dom en stund, sen slänger jag ur mig: Du har provat tanka eller, och skrattar lite skämtsamt..

Moped killen: Tanka?, du menar som en bil....

När jag tänker efter så låter det nästan orimmligt att man inte ska förstå det själv.. Men tydligen så finns det folk till det mesta! hehe

Vill inte dömma nån på nått sätt.. Men what? Hur fan tänker han då:P

Killen borde kanske ha en EL moped istället för en EU moped! tongue äh fy fan va torrt...

Klyphuggare
328 Inlägg
20 april 2007
En gång på moppetiden hade jag en kompis med mig när jag böt stift och när jag hade skruvat ur stiftet så gav jag han stiftet och bad han att gå in i garaget och fylla på det så han gick in i garaget sen kom han ut och fråga var jag hade det man fyllde på med då sa jag i det vita skåpet då gick han in igen sen kom han ut och sa "Dom här kan man väl inte fylla på" då kunde jag inte hålla mig för skratt längre. men men alla har ju vart nybörjare

Varför ska man åka i lera och sörja när man kan åka på is och ha det glatt

12 Inlägg
20 april 2007
jag har en polare ´som hade köpt ny moppe så slutade alla  blinkers att funka..

och jag och en kompis till frågade direkt " har du inte bytt blinkersolja  ?!" och han svara !

"shit !, nej de har jag glömt" haha:D

Skaune
20 april 2007
Trådstartare
haha, just moppeålder är känslig, de e ju oftast då man lär sig! =0)

582 Inlägg
20 april 2007
Spelis skrev:
HAHAHA lol cool

speedfreak racing skrev:

HAHA...

på tal om det, när jag gick i 8-9 tror jag d va a nån gång där när alla fyllt 15 å man köpt sig en moppe så lurade vi en kompis jag e en polare då att det fanns nått sånt typ kolvskjutarfjäder eller nått som gjorde att moppen gick fortare om man bytte den, kom inte exakt ihåg var den hette, vi sa iafl d till killen att han skulle fixa en sån, dagen efter kom han vansinnig till skolan för han hade vart i en affär å frågat efter en sån å dom hade tydligen stått å bara glott på honom å sett ut som frågetecken smile

-utan 940
1 728 Inlägg
20 april 2007
Tuhkanen skrev:
på tal om det, när jag gick i 8-9 tror jag d va a nån gång där när alla fyllt 15 å man köpt sig en moppe så lurade vi en kompis jag e en polare då att det fanns nått sånt typ kolvskjutarfjäder eller nått som gjorde att moppen gick fortare om man bytte den, kom inte exakt ihåg var den hette,

"Progressiv kolvuppstötarfjäder" kanske? smile

582 Inlägg
20 april 2007
ha ha ne kommer inte ihåg vad vi kallade saken, men roligt var det iafl big_smile

Sök