3447
Sök

koppling 200sx s13

191 Inlägg
20 april 2007
Trådstartare
har använt sökfunktionen men hittar inte va jag söker.

har hittat här, samma som pb-z säljer bara de att pb-z tar över 1500 i frakt så denna om ja beställer den från denna sida blir 2900totalt.
http://www.justjap.com/parts_ngearbox.htm

undrar om någon har någon egenskap om denna eller vet något om den. på pb-z står det att den är ca 76% starkare än orginal, å den borde altså va ett bra alternativ att inföskaffa sig.

vad tror ni? är det något att satsa på?

Paying someone to do all the work on your car and feeling proud when it runs a fast time is like paying someone to have sex with your wife and feeling proud when she has his baby
"Den som ingen turbo har, den får åka utan bar"

191 Inlägg
21 april 2007
Trådstartare
har ingen ens en åsikt om kopplingen??

Paying someone to do all the work on your car and feeling proud when it runs a fast time is like paying someone to have sex with your wife and feeling proud when she has his baby

2 117 Inlägg
21 april 2007
God morgon big_smile

Jag har inte provat den själv eftersom jag har en OS Giken, men den ser bra ut i designen, är dämpad så att lådan skonas och har en vettig uppbyggnad. Håller den bara vad den lovar när det gäller överfört moment så är det säkert ett bra köp.smile
Senast redigerat av shogun (21 april 2007)

191 Inlägg
21 april 2007
Trådstartare
okej, tack för svaret:)

Sök