Detta är helt sjukt Jonas, jag trodde inte att ni/du på E-Core håller på att pata ner och försöka förstöra andra företag och märken för egen vinning!
jonash skrev:
Det var dem som hade första tjing på agenturen och testade grejerna innan det togs in av dig...De testade och bestämde sig för att inte ta det. Denna person är MYCKET känd inom branschen i Sverige, har hållt på med dB drag i MÅNGA år och har massor av titlar.
Nu vet jag vem du menar, Han har inte handlat en pryl av Profihifi.
Hans polare, Som din polare har inte haft någon första tjing på agenturen eftersom den har varit öppen för alla.
Vi diskuterade med profihifi ca 6månader innan kontakten av din polare uprättades.
Den anledningen som gjord att de drog sig till baka var enkel, det var troligen för dyrt för dem att hålla agenturen för Sinus, sen så enlgit deras egna utsagor om prissättningen så skulle de ha dubblat priserna på dessa produkter.
( skulle vi har satt priserna där med så hade vi nog inte haft denna snack om Sinus idag)
Vart nog lite konstigt när vi sålde dem för deras rätta europa pris.
jonash skrev:
Det kommer garanterat en ny tid för lycksökare som vill sälja grejer men som inte har ett uns av kunskap eller utbildning. De är däremot hejare på att göra websidor. Såna företag skall man akta sig för.
Det är ju riktigt dumt att du antyder att vi skulle vara lycko sökare och inte kunna ett dyft!
Jag har jobbat med bilstereo i 15år, alla behöver inte sitta på forum och kasta ur sig allt de har lärt sig sista tiden.
Tävla kan ju alla, det har kanske inte varit min grej.
Och alla företag nu som har en bra hemsida är nu lycko sökare enligt Jonas?
Sen din polare som du har nämt till "Sveriges bästa stegkännare" ska nog känna sig hedrad, han har en kompis som verkligen ser upp till han.
Fråga din kollega vem han tycker är bäst inom området.
Han är ducktig din polare men det finns fler personer i Sveriges bilstereo samhälle som är mycket bättre inom detta område.
Alla som jobbar med bilstereo sitter inte på forum, bara en bråkdel av oss inom branchen sitter på liknade komunitys.
Detta är en av anledningarna som gör att man drar sig för att vara på ett forum, en person som vill visa sig "tuff" men i själva verket inte vet ett dyft om vad han pratar om.
Du ska ha mer fakta innan du går ut med dina uttalande på forum.
Det efterspeglar sig på din kollega och ert företag det som du säger inne på de olika forum.
Sen är det ju bra om du svarar på din telefon.