3473
Sök

Duger detta som första grejerna i min bil?

Kör Audi
22 Inlägg
22 augusti 2005
Trådstartare
Ska köpa bilstereo nu i min bil och tänkte kolla här om det är värt att lägga ut för detta paket http://www.mds.se/?artnr=pkt1301c
Tacksam för hjälp..

Ska det vara svart huv, så ska det vara äkta kolfiber. Inte imitation med mattsvart färg.

2 122 Inlägg
22 augusti 2005
tja det är ju rätt billigt

Volvo 242 -75 Busbil
Volvo 245 -80 Projekt bilen

Kör Audi
22 Inlägg
22 augusti 2005
Trådstartare
Men är det hyfsade grejer åtminstone?

Ska det vara svart huv, så ska det vara äkta kolfiber. Inte imitation med mattsvart färg.

Driver
2 111 Inlägg
22 augusti 2005
förvänta dig inget dunderljud bara. billigt var ordet.men de duger säkert sålänge du inte har så höga krav utan bara vill ha ljud i bilen. lär ju inte vara sämre än original.

- Om du inte förstår vitsen med ABS och airbag så lär nog ingen här kunna förklara det för dig heller.
Rätt impad av att du lyckats logga in på ett forum och komponera flera sammanhängande meningar faktiskt. /rcy
"Opinions are like assholes. Everybody's got one and everyone thinks everyone else's stinks"

158 Inlägg
22 augusti 2005
hyfsade å hyfsade.. mds är egentligen ganska billig skit..

//mvh Per

4 571 Inlägg
22 augusti 2005
aluiro skrev:
Ska köpa bilstereo nu i min bil och tänkte kolla här om det är värt att lägga ut för detta paket http://www.mds.se/?artnr=pkt1301c
Tacksam för hjälp..

hmm lägg till 500 så får du ett bra mycket bättre paket alltså fanatic digital  köpte gamla versionen av det paketet och det funkade helt ok.

classic högtalarna är ju bättre än orginal högtalarna men inte mycket.  vill du få en större förbättring så satsa på det lite dryare paketet

Kör Audi
22 Inlägg
22 augusti 2005
Trådstartare
Izual.. Du menar alltså detta paket? http://www.mds.se/?artnr=pkt358fd

104 Inlägg
22 augusti 2005
Jag har hört att clarionspelarna har haft ganska mycket småfel... sa dom på mds iaf.. valde därför keenwood vid det tillfället.. Men om du går till en av butikerna så går det säkert att få ett "bättre" pris.. brukade jag få iaf...

Kör Audi
22 Inlägg
22 augusti 2005
Trådstartare
Tack hittills för all hjälp.. Men kom gärna med fler synpunkter.

2lateuloose
543 Inlägg
23 augusti 2005
vad har du för prylar nu i din bil org. el.? tycker helt klart att du ska lägga ner lite mer slantar & köpa något som låter bra!

annars kan du ju lika gärna köpa hela din stereoanl. på biltema!
framsystemet är hjärtat i en anläggning tycker jag så satsa på ett bra märke.. DLS, MB Quart, Amega det finns massor utav bra märken som spelar kanonbra.. det enda som svider är lite papperspengar
& du slipper förmodligen få tinitus pga av dist. som med det andra paketet!

- dB Team: Naughty Bassheads, SM, EM Champion m.m
- Member of: Skitskraj MC - Motto: Live Fast ~ Die Young

2 122 Inlägg
23 augusti 2005
aluiro skrev:
Izual.. Du menar alltså detta paket? http://www.mds.se/?artnr=pkt358fd

jag kör med det paketet fast förra årets modell de funkar faktiskt rätt bra men om du ska ha slutsteg å grejer rekomenderar jag dej att köpa en stereo med 2 rca utgångar

Volvo 242 -75 Busbil
Volvo 245 -80 Projekt bilen

719 Inlägg
23 augusti 2005
orka köra 6x9 utan steg låter bara "mkt" kör på 6,5" runt om låter garanterat bättre utan steg! Satsa på på DLS eller annat i den klassen!
har du snålt me vash köpa du framsystem och stereo först! och sedan bak när du har mer pengar!

live free, die young.

Kör Audi
22 Inlägg
23 augusti 2005
Trådstartare
Scratch skrev:
orka köra 6x9 utan steg låter bara "mkt" kör på 6,5" runt om låter garanterat bättre utan steg! Satsa på på DLS eller annat i den klassen!
har du snålt me vash köpa du framsystem och stereo först! och sedan bak när du har mer pengar!

Det är precis vad jag har planerat att göra.. Men tack ändå smile

32 Inlägg
23 augusti 2005
håller helt o hållet med Scratch, köp en vettig huvudenhet och sedan ett framsystem från dls. skulle du sedan vilja få mer tryck nån gång går det att kompletera med en billig aktiv baslåda lr ett par bakhögtalare och steg.

Kör Audi
22 Inlägg
23 augusti 2005
Trådstartare
Jag har funderat lite och det lutar åt en kenwood Mp3- spelare och ett nice framsystem.. Låter det vettigt kanske?

32 Inlägg
23 augusti 2005
det låter bra det big_smile

Kör Audi
22 Inlägg
24 augusti 2005
Trådstartare
Idag var jag och lade undan en mp3 spelare från Panasonic som heter CQ-C5301N och ett par dls PS4 (fick inte plats med högtalare i dörrarna utan att skära och bygga allt för mycket, så det blev 4" i originalhålen på instrumentbrädan) och dls 226 6.5" som jag ska ha i hatthyllan. Allt detta kommer väl på på fredag om allt går enligt planerna.

4 571 Inlägg
24 augusti 2005
hoppas vi får se lite bilder på de smile

22 Inlägg
24 augusti 2005
Jag tycker personligen att Rockford e grymmast tongue

Kör Audi
22 Inlägg
24 augusti 2005
Trådstartare
Bilder kommer säkerligen smile Om du inte har läst denna tråd ordentligt RedDevil86 så har inte jag råd med Rockford..

Sök